hoi allemaal, hier zitten vrouwen die al zwanger zijn vandaag mijn berichtje hier. Ik zit nu op een cyclus van 75 of 76 dagen. Heb 2 weken geleden een test gedaan maar nega. Ik had vorige week weer iets. Ging naar de wc om te plassen.. Veeg af.. en bloed op mijn wc papier.. nouja d8 van word ongi.. maar nee hoor.. was alleen die ene keer afvegen en verder was het weg. De vlgende dag was i op mijn werk.. en voelde iets tussen me benen.. dus ik naar de wc.. een rode vlek in me onderbroek.. met in het midden een beetje bruinige vlek.. ook verder helemaal nikss. alleen die vlek.. Nou gaat weer een week over heen.. eergister ga ik met plassen weer afvegen.. zat er op mijn wc papier slijm.. met rode sliertjes erdoor dus ik dacht.. nou dat is het begin van ongi.. maar nee hoor weeer niet ongesteld. Ik ga zometeen weer even een test doen.. maar ik ben wel benieuwd wat het nu is.. Zijn er mischien zwangere vrouwen die dit ook hebben gehad.. en dat ze daarna erachter kwamen of ze zwanger waren? Ik ben nu 1 jaar bezig om zwanger te worden.. en heb daarvoor 4 jaar de pil geslikt.
i`m pregnant, had ook in het begin bloedverlies, bruin verlies en slijmverlies, hoop voor je dat het raak is, je hebt een goede kans .
ja en weet je wat ik zo grappig vind.. Mijn schoonmoeder en ik gingen pendelen. en zij heeft het 2 weken acher elkaar gedaan.. en elke keer gaf die aan dat ik zwanger was.. en dat ik op me schoonmoeder der verjaardag een posi test had.. dat ze een leuke kado kreeg.. en bij me schoonvader gaf die dat ook aan.. Ik ga er niet van uit want dat ding kan ook liegen natuurlijk. Maar ze is vandaag jarig dus zo maar even testen.. En wat ik ook grappig vind.. me zwagertje is 13 jaar en die heeft een marokaans vriendje ook 13.. Dat jochie komt al jaren bij me schoonouders over de vloer.. ik ken hem nu ook inmiddels al 5 jaar. Maar dat jochie weet verder niet dat ik zwanger wil worden ofzo.. en 3 weken geleden zij hij tegen me schoonmoeder.. Ik denk dat ze zwanger is.. dus me schoonmoeder zeg hoezo dan.. zei die nou die vorm van haar buik.. dus me schoonmoeder zei van ja maar ze heeft altijd wel een beetje buikje gehad.. toen zei die nee ik herken het van mij zussen toen ze zwanger waren.. die vorm en ik denk het gewoon.. Moest wel lache toen ze dat zei.. een jochie van 13 die dat even verteld haha
Hoi Lovecouple, Ben je al naar de dokter geweest? Ik weet niet of je normaal regelmatig ongesteld bent want anders zou je dit wel even kunnen aankaarten met hem/haar. Misschien kun je zelfs een echo krijgen in het ziekenhuis of een bloedtest? Dat tussentijdse bloeden wat je hebt kan misschien een menstruatie zijn wat niet doorzet of het is inderdaad nog bloed van het innestellen. Er zijn trouwens wel gevallen van heel laat pas positief testen dus wie weet meid. Succes. Grt Vanilia
Hoi Lovecouple, Ik heb je berichtje toch verplaatst naar Zwanger worden om het forum overzichtelijk te houden. Heb je nog een test gedaan of ben je naar de huisarts geweest? Op een echo kunnen ze waarschijnlijk wel zien of je zwanger bent (of ben geweest). Sterkte, hopelijk weet je snel meer! Groetjes, Wendy Moderator
Hoi Lovecouple, Misschien toch ff naar de huisarts gaan... die kan je misschien iets meer duidelijkheid geven. Heel veel succes! Yvje
En lovecouple? Al getest? Ben benieuwd! Ik zit nu op dag 59, hiervoor 35, 36 en 40 dus nu wel extreem lang. Ga morgen naar de HA.
he meiden,.. ja heb afgelope donderdag avond en vrijdag ochtend getest.. maar weer nega.. Had zaterdag over dag wel ongi heid.. beetje rood met afvegen.. daarna was het weer helemaal weg.. en gister avond had ik een feesje.. en ja hoor op het feesje ongi.. wel gewoon ongi rood.. en kom thuis van het feesje en me ongi is weg.. dus ik weet et niet meer hr.. ben ik nu wel ongi geweest of niet?
Dat is wel heel erg gek! Ik heb nu ook nog bloed met afvegen en ben 2 weken ongie geweest, echt rot die onzekerheid. Snap wel hoe je je voelt dus niks aan!