Bij ons ging de 2e juist veel lastiger. Bij de eerste was het met 6 maanden raak, bij de 2e heeft het bijna anderhalf jaar geduurd!
hier straks is de oudste 17 a 17,5 mnd als 2e komt 1e achteraf gelijk raak, en deze ook met ovutestten
Bij de eerste 2,5 jr bezig geweest. Toen we voor de 2e gingen was ik achteraf al zwanger maar dit werd een mk. En 3 mnd na de mk was ik weer zwanger.
Bij mijn zoon ronde1 wel een jaar zonder anticonceptie al. Na mijn zoon geen anticonceptie meer gebruikt 1e ronde raak
1ste kind ronde 1 of 2 (was er nog niet echt mee bezig) 2de bijna anderhalf jaar bezig geweest, met miskraam tussendoor. Na miskraam was het ronde 6 raak.
De eerste ronde 2, toen meteen na stoppen met de pil zwanger (werd een miskraam) en daarna weer meteen zwanger
eerste: ronde 11 (rookten beide nog en niet gericht bezig) tweede: ronde 1 derde ronde 15 (ronde 14 vmk)
De eerste 6 maanden en de 2e was nog niet gepland eigenlijk. Ronde 0 zullen we maar zeggen. zit straks 28maanden tussen de kindjes.
In ronde -6, eigenlijk... We waren nog niet bezig met een tweede kindje, maar toch bleek ik zwanger! Het was even schrikken, maar na een nachtje slapen was ik dolgelukkig. En nog steeds. Er zit straks, als alles volgens 'planning' verloopt, 21 maanden tussen onze twee dochters.
Hier van de eerste september spiraal laten verwijderen en november al zwanger, van de 2e ook in de 2e ronde zwanger, denk dat ik dus ook wel makkelijk zwanger raak en dat ondanks mijn overgewicht! Maar goed het zegt misschien ook wel niks ( toevalstreffer hi hi)
over de tweede hebben we ruim 1 jaar gedaan. over de eerste trouwens 2 jaar dus we gaan super snel deze keer
Het besluit om het te gaan proberen namen we vlak voordat ik weer ongesteld moest worden, dus dat was nog geen echte ronde. Daarna ben ik heeeeeel lang niet meer ongesteld geweest, het was toen namelijk meteen raak. Eerste ronde dus. en van de eerste was ik in de tweede ronde zwanger. Hier nooit lang hoeven wachten dus (nou ja, wel op het moment dat mijn vriend het ook wilde proberen... dat heeft een paar jaar geduurd.)
Alle keren meteen in ronde 1 raak ... Bij de 3e gingen we er dus ook wel vanuit dat kans heel groot zou zijn dat weer meteen raak zou zijn, dus qua planning hebben we daar een beetje rekening mee gehouden. En terecht dus, want was idd meteen weer zwanger .
1 ste door de pil heen 2 de 4 maanden 3 de 6 maanden 4 de ook door de pil heen. jongste was net geen 3 maanden toen ik weer aan telde. niet gepland maar ben super blij
In 2011 sept begonnen voor de 2 de toen feb 2012 een miskraam gehad toen poos weer aan de pil met de kerst gestopt en in januari had ik een eisprong en met 1 keer klussen was ik zwanger nu 24 weken alweer