de eerste binnen 3 mnd na verwijderen spiraal. de tweede 13 maanden na het stoppen met de pil mbv. hormooninjecties omdat ik na het stoppen met de pil geen eisprong meer had.
1ste 6de ronde na miskraam 2de meteen bij stoppen van borstvoeding (6/7 maanden na geboorte eerste) 3de was er gewoon voordat we hadden besloten en no4 was er ook toen we 1x niet goed hadden opgelet. Na geboorte van de eerste dus mega vruchtbaar. Heel blij en heel dankbaar hier dus.
Bij onze eerste was het na 2 rondes raak. Bij onze 2e was het na verwijderen spiraal in ronde 3 maanden raak dit eindigde in een miskraam. Na de miskraam meteen zwanger van onze tweeling.
De 1ste niet gepland, dus gelijk raak. Nadat we besloten hadden voor een 2e kindje te gaan, gelijk weer zwanger (maar helaas een MA). En nu weer zwanger, in de 4e ronde na de miskraam.
J. liet meer dan 9 maanden op zich wachten en deze was gelijk de 1e ronde raak. Dus het kan heel apart lopen. Tussendoor nog een miskraam gehad tussen J. en deze zwangerschap maar die was niet geplanned, was natuurlijk wel welkom geweest!
Bij de eerste 9 maanden ( wel tussendoor in ronde 5 helaas miskraam gehad) Bij nr 2 in de eerste ronde
Bij onze 1e was het in de 3e ronde raak, deze zwangerschap liet wat meer op zich wachten. In de 15e ronde was het raak. (Na HSG)
De eerste 2 jaar over gedaan inclusief MMM (IVF maar toch spontaan) dat gebeurd ons vast geen 2e keer meer, dachten we.. 3 maanden na de bevalling was ik weer (spontaan) zwanger. Ze schelen precies 1 jaar (okee.. en 2 dagen, haha)!
De eerste duurde 6 rondes en bij de tweede was het meteen de eerst ronde raak. Letterlijk een lucky shot, want omdat we beiden grieperig waren is het er die maand echt maar 1x van gekomen. Ik ben er nog steeds verbaasd over...
De eerste keer in cyclusronde 11 raak. De tweede keer pas na 2 jaar en drie maanden en met behulp van IUI.
Onze zoon was direct eerste ronde raak. Onze dochter was ongepland. Na alles hier hebben gelezen gingen wij braaf uit van een jaar proberen, maar de spanning van "afwachten of je ongi wordt etc" hebben wij nooit meegemaakt.
Zie onderschrift . Op onze eerste hebben we al lang moeten wachten (dus ik dacht: langer kan bijna niet) maar op nummer 2 nóg langer. Sterker, nummer 2 is nog steeds niet 'onderweg'...