hallo dames, m,n ei is ergens tussen 26-4 en 4-5 geweest dus geen idee hoeveel DPO ik zit.. Ook is mijn NOD niet 100% zeker.. gister echt een tuuur streepje die ook niet op de foto te zien was en vandaag deze.. nog steeds tuur maar hier wel roze en duidelijk zichtbaar
Ik hoop het keihard met je mee! Leuk he, in dit schuitje zitten... Hihi... Ik zit ook in dit schuitje of eigenlijk in een soortgelijk schuitje. Ik heb vanochtend een test gedaan met een vage streep die niet op de foto wil... Hij zit er wel! Nog een beetje verlegen, hoop ik. Daar had jij gisteren last van, niet? Jouw streep werkt vandaag tenminste wat meer mee. Ben benieuwd wat onze strepen morgen van plan zijn.
Echt wel! Jij zit al in ronde 21 zag ik net. Jeetje... Kom ik aan met mijn ronde 2. Duurde het bij 1 en 2 ook zo lang?
In 1x bij beide kids en nu zo'n lange weg... Vreemd kan het soms lopen hoor. Het wordt nu echt de hoogste tijd voor een mooie test en een gezond kindje. Mijn duimen draaien op volle toeren! Is de streep van vandaag anders dan de vage strepen van de andere keren? En 3 strepen... Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?
dank jullie wel lieve meiden.. @kesho: ja die 3 strepen weet ik ook niet ik kwam niet meer bij van het lachen en m,n man ook niet... en ik had nu 2 dagen echt schaduw tuurstreepjes.. en vandaag was die ineens toch donkerder