Ik heb al een paar weken last van extreme vermoeidheid, duizeligheid en ik moet veel plassen. Ben vorige week giga ongesteld geweest en veel bloed verloren, dus zwanger kan ik niet zijn. Heb getest met kruidvat 2v5, daar kwam een roze streepje op uren na afleestijd, negatief dus. Heeft iemand dit al gehad?
Je menstruatie kan een keer heel heftig zijn en dan kan het best zo zijn dat t volgende maand weer normaal is waar t door komt geen idee. 2e roze streep na 10 min is sowieso negatief. Dus kun je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent geweest. Oh en als de klachten blijven mbt vermoeidheid en duizeligheid zal k je HB even laten prikken.
Normaal gesproken geeft kruidvat ook na uren afleestijd geen 2e streepje als je niet zwanger bent. Als ik jouw verhaal zo lees kan het best eens zijn dat je kort zwanger bent geweest (wat mis is gegaan, vandaar dat het 2e streepje lang duurde) en vervolgens een miskraam heb gehad, vandaar die giga ongesteldheid. Was ie overigens wel op tijd?
Nou eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen. Ik heb al zooo vaak getest met 2v5 en die blijven omowit als ik niet zwanger ben en als ik ook maar echt net zwanger ben heb ik al vage lijntjes. je mag hem ook niet als positief zien omdat het uren erna lijntjes gaf, maar ik zou nog eens testen, als die negatief is, zou ik toch even naar de huisarts gaan met dit verhaal. Wanneer heb je trouwens getest? op welke cyclusdag?
Nou dat geld echt niet voor iedereen hoor. Ik heb namelijk altijd een 2e streepje bij de KV testen en ben nooit zwanger geweest ( ja 1x maar toen niet met KV getest ) En hoe ik weet dat ik niet zwanger was? Omdat ik diezelfde dag bloed moest prikken op hcg.
Ik weet dat het niet voor iedereen geldt, maar wel voor de meesten, neem ik aan, anders kun je net zo goed geen testen kopen als ze toch altijd streepjes zouden geven. En aangezien het bijna lijkt of de leden van zp aandelen bij de kruidvat hebben, ga ik er ook gewoon vanuit dat dat voor de meesten geldt. Dit en in combinatie van haar klachten, als de test dus nu neg. is, lijkt het me wijs om even naar de ha te gaan.
Ehmmm, ik krijg meestal wel tweede streepjes na afleestijd. Test was gewoon negatief dus. Ik zou even naar de ha gaan.
Ja en de meeste hebben een streep binnen de aflees tijd. Niet na 1 uur of langer. ( zoals bij ts pas na uren ) Is t nou 15 min kun je nog twijfelen maar als er na 10 min geen streep staat en na 3 uur in ene wel zegt dat natuurlijk genoeg. Ze geven niet voor niets aan dat je binnen 10 min moet aflezen. Bedoel het niet verkeerd hoor..
Nou sorry, maar als de meesten een 2e negatieve streep binnen de afleestijd krijgen, snap ik niet waarom de meesten hier zo idolaat zijn van de 2v5. Net wat ik al zei, omowit is bij mij echt omowit en als ik zwanger ben kan ik dat al zien op 7 a 8 dpo, want dan heb ik vage lijntjes. En ik heb heel wat testen versleten en heb er 5 zwangerschappen mee kunnen spotten
Ja en ik zou volgens de kv testen al 12 kinderen moeten hebben. Volgens de gyn was ik niet zwanger. Vraag me dan af wie er beter voor geleerd heeft de fabrikant van de kv testen of de gyn...
hahaha 12 kinderen.... ook een beetje te veel van het goede Aan de ene kant geeft 2v5 Ook een 2e streepje met thee en cola Heb ik zelfs een topic over geopend. Aan de andere kant heeft mijn nichtje een negatieve test gedaan (die met een hartje dus geen 2v5) die had ze weggegooid en een paar uur later keek ze in de prullenbak en was hij positief geworden, 2 dagen later weer getest en toen bleek ze dus toch zwanger te zijn. Maar goed weer on topic, ik denk dat ts even opnieuw moet testen en bij weer neg naar de ha moet gaan
Nou serieus. Heb er 2,5 jaar over gedaan voor ik zwanger was dus heb heel wat kv testen versleten En ze gaven allemaal na aflees tijd een tuur streepje en ik was niet de enige die hem zag. Toen ik het weer had en gelijk naar t ZH moest bleek mn hcg waarde onder de 5 te zijn dus geen zwangerschap. Maar goed de klachten van TS kunnen ook heel goed van een te laag HB zijn of bloedarmoede. Dus zeker wel iets om even na te laten kijken.
Dat is supervervelend lijkt mij hoor, altijd een tuurstreepje. Bij mij doen ze het gelukkig erg goed en duidelijk. Ik heb ook heel wat testen versleten, de oudste duurde 3 jaar, maar toen (hij is bijna 16) waren testen erg duur, dus die deed ik niet vaak, echt alleen als ik eens ruim overtijd was. Op de 2e heb ik 5 jaar moeten wachten, dus dat was regelmatig testen, Kindje nr 3 kwam vlot na een mk en heb nog een aantal mk gehad. Dus ook hier veel testen. En die klopten ook echt altijd, licht streepje op NOD? werd altijd een mk, want dan heb ik altijd al een knaller, als ik op 8 dpo test kan ik het al zien of ik zwanger ben of niet.