hallo meiden, er komen de laatste tijd goede verhalen naar boven van de etos 2v5 testen van testpoint.. ook ikzelf ben er wel tevreden over.. Nu had ik toevallig bij babyboomshop casette testen besteld 10 voor 11 euro.. dus best goedkoop..!!! krijg ik ze net binnen en denk doe een test niet op een zwangerschap maar ik heb al zoveel valse streepjes gehad dat ik wilde kijken of deze ook valse streepjes geven zodat ik geen hoop hoefde te hebben bij een licht streepje schijnen ze gewoon precies hetzelfde te zijn als die etos 2v5 maar dus veel goedkoper bovenste foto is de etos en de onderste de babyboomshop test
123 testen en babyboomshop is inderdaad hetzelfde, maar de zwangerschapstesten worden pas heel laat positief helaas.
Ja, dat is wel mijn ervaring. Ik testte als volgt: 5 dagen voor nod: -duidelijk positief met Zwanger&Kids uiterst gevoelige midstream -Kruidvat 2v5 nog supervaag 2 dagen voor NOD: -zowel Z&K als kruidvat duidelijk positief -babyboom/123test nog negatief! NOD: allemaal positief