plopjes diep in vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelie, 30 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames.

Ik ben nu 22 wkn zwanger, alles verloopt helemaal prima tot dusver.... nu heb ik sinds vanmorgen soort plopjes diep in mn vagina....Alsof ze tegen mn baarmoedermond oid loopt te trappen....ze ligt wel in stuit (was op 20 wkn echo te zien) en voel dr ook altijd onderin mn buik....kan het zijn dat ze nu zo laag ligt en zit te trappen dat ik dat voel (diep) in mn vagina? Zover ik weet heb ik geen blaasontsteking of schimmelinfectie. Geen klachten van in iedergeval.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dit gevoel heb ik ook wel eens gehad.
    Weet niet of t daadwerkelijk schoppen tegen baarmoedermond was. Maar bij mij lag het toen ook in stuit

3. Jolanda30

Jolanda30 Lid

22 dec 2015
    26
    0
    0
    Lemmer
    Heb ik ook gehad bij mij eerste, dit waren schopjes of de hik

4. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan dus dat het al 3u aan de gang is....nie continue aan een stuk Door hoor...maar wel zeer regelmatig aanwezig....voel dr ook net onder mn navel....fusie ze is op et moment wel druk aanwezig

5. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Dat je dochter een paar weken terug in stuit ligt hoeft niet te betekenen dat ze dat nu ook ligt. Tot een week of 34 kunnen ze nog alle kanten op.
    Klinkt idd ook als de hik. Onze zoon schrokt soms helemaal mee dat ik het zelfs bovenin mn buik voel :D. Terwijl hij zeker weten in hoofdligging ligt (deels ingedaald al).

Niks is zo veranderlijk als een zwangerschap, dat heb ik iig wel zo ervaren. Hoe de baby aanvoelt en ik me voel kan van dag tot dag verschillen. Saai is het iig niet ;)

Een fijne zwangerschap verder!

6. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Bij mn eerste ook heel lang gehad. Ze lag altijd met de voetjes naar beneden. Soms dacht ik als ze nog 1cm verder trapt dan komt er nog een voetje naar buiten haha zo voelde het althans. Zou me er niet te druk om maken.

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook vaak gehad. En soms op dit moment ook nog wel eens.

8. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik had ook propjes gevoel diep in m'n vagina. Ook best pijnlijk. En dit bleken schopjes of slagen met 't handje tegen m'n baarmoedermond te zijn. Heel vervelend maarja.

9. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Zou heel goed geschop kunnen zijn! Maar als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen. Daar zijn ze voor!

Deel Deze Pagina