Ik heb niet om de dag getest. Ik ben eigenlijk iedere dag gaan testen omdat ik wat zag. En wou kijken of het donkerder werd. 15 april verwacht ik mijn menstruatie. Zien jullie iets?
En deze is van gisteravond van de action. Ik zag al een lijntje verschijnen gister. En zo was het vanmorgen.
15 april is nog 9 dagen dus dan zit je nu.. 5dpo? Dan kun je echt nog niks zien!! Pas vanaf 8dpo op zn vroegst dat ik dames zie hier met tuurlijntjes!
Ik zie wel strepen op de testen of niet? Dan is me bereking niet juist. Zie je wel wat op mijn testen?
Op de casettes zie ik niks, op de action zie ik heel licht een streepje maar de test is vrij geel dus niet goed te zien.. Kun je er wat druppels water in doen zodat het gele wegtrekt?
Op de eerste foto zie ik echt niks Maar op de 2de foto zie ik een hele vage streep. Zou nog even 2 á 3 dagen wachten en weer een test doen. Als je zwanger bent, moet je het dan al iets beter zien dan nu
Je zit nu rond je mogelijke innesteling. Ik zou even een aantal dagen wachten met testen. Ik zie niets op je testen, maar je test dan ook veel te vroeg. Weet je wanneer je eisprong is geweest? Hoe heb je die gevonden?
Hier ook één voor de tuurders. Eerst even situatieschets: Ik neem geen pil meer sinds mijn bevalling en wij gaan actief voor een brusje binnen 2 cycli (juni dit jaar). Op CD 10 en 12 hebben we onveilig gevreeën maar wel een condoompje aangedaan voor 'het' moment, dus het voorvocht is binnengekomen, het sperma zelf niet. Op CD 15 is mijn ei gesprongen. Nu ben ik 10DPO (bij mijn zoon heb ik op 9DPO positief getest met een soortgelijke als nu) Bij thuiskomst rond 17u vanmiddag had ik donkerroze slijm bij het afvegen en denk 'hè?! dit is te vroeg en helemaal niet hoe mijn menstruatie begint'. Een halfuur later was het weg. Vlak erna gaat mijn mannetje in bad enzo en duw ik er toch nog een plasje uit in een bekertje en ik gooi er een test tegenaan. Hij bleef wit, en ik zeg tegen mijn zoontje 'zie je dit, voorlopig nog geen broertjes of zusjes'. Mannetje drinkt zijn flesje en ik steek hem lekker in bed. Ik ga nog even snel de badkamer in en kijk op de test en zie daar toch een streep staan, héél erg licht en ook mijn man ziet hem maar gelooft er niet in. Morgenochtend even temp nemen (rozige is nog even teruggekomen na het potje plassen maar inmiddels weer gestopt) en nog eens proberen. Maar mijn ongeduld vraagt jullie toch ook eens te turen:
Ook als hij even dik is als de controle streep? Kan best hoor, heb nog een gedaan net en die blijft wit. Die bloeding blijft me wel dwars zitten
Ik zie niks Lola! Elance: plaats je foto even in een ander topix...deze heeft iemand anders aangemaakt en vind het dan niet heel netjes om hier je eigen testjes te plaatsen terwijl TS om advies vraagt.
Lola, je bent véél te vroeg, meid! Helaas nog ff geduld opbrengen, hoe moeilijk ook. Ik zie niets op de kv testen. De action geeft vaker vals positief, dus daar zou ik niet van uitgaan..sorry!
Ik zie nu toch echt een streep. Ik denk dat mijn cyclus nu anders is want afgelopen maand heb ik maar 2 dagen bloed verlies gehad en vrij weinig. Was dag om dag dus geen twee dagen achter elkaar. Nu ik mn test voor me heb zie ik een heel duidelijk roze streep
Ja? Ik zag al een paar dagen elke keer iets. En vanmorgen kreeg ik dit. Alleen weet ik nu niet hoe ver ik kan zijn. Omdat de maand hier voor zo anders was heb toen minimaal twee dagen gebloed dag om dag. Was naar mij doen niet echt een menstruatie