Ik heb altijd een tp op dag 3 gehad. Ik zou zelf niet kiezen voor een tp op dag 5, maar dat is heel persoonlijk. Als wij ooit nog een nieuwe poging doen, is dat echt de allerlaatste. Daarom zou ik het risico niet nemen. Het is ook afhankelijk van hoe ver je gaat. Eigenlijk is een tp op dag 5 een onderzoek om te kijken of de embryo's dat redden. Het vergroot niet je kansen. En als je van tevoren al weet dat je geen nieuwe poging meer doet, vind ik het vrij nutteloos om een tp op dag 5 te doen. Dan is de toegevoegde waarde weg. Je moet jezelf dus afvragen wat je met deze poging hoopt te bereiken (ja, een zwangerschap... maar even buiten dat). Is dat om erachter te komen of de emmy's het wel redden tot dag 5, voor eventueel een nieuwe poging?
Hoi Zara Lastig he.... Hier was onze dochter een dag 4 tp... Daarna 3 pogingen een dag 3 tp wat om niks uitliep. Nu in geertgen weer een dag 4 tp, hebben we overigens zelf niet voor gekozen maar dat heeft DR u zo bepaald. Hij heeft de emrbyos wat langer laten ontwikkelen om de mooiste en beste terug te plaatsen. En weet niet of dag 4 tp's geluk brengen maar het toeval wil wel dat ik nu wel blijvend zwanger ben. Misschien eens met DR u in GG bespreken? Heel veel succes!