dag 39 nog steeds niet ongsteld na laatste icsi behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door visje2007, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Dag dames,
    Ik open maar even een topic want ben nu toch wel nieuwsgierig of iemand dit herkend en of iemand mij "gerust" kan stellen?
    Ben nu nog steeds aan het wachten op een ongesteldheid die maar niet doorbreekt???:(
    Op dag 11 na de tp ben ik helaas al ongesteld geworden na de 2e icsi poging, deze poging is dus mislukt..
    Nu moet ik wachten op een volgende ongesteldheid, zodat ik weer met de pil kan starten en dan ingepland wordt voor de 3e icsi behandeling!
    Maar die ongesteldheid wil maar niet komen en begin me zo langzamerhand een beetje ongerust te maken of dit wel ok is?
    En of ik misschien stappen moet ondernemen naar het zh toe?
    Wie kan me "helpen" met een richtlijn waarin ik moet denken????
    Liefs,
    Visje.

2. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Ik zou gewoon een keertje bloed laten trekken en dit bespreken met je behandelende arts?

3. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    hoezo bloedonderzoek? Op mijn amh waardes??
    Liefs

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Over leggen met gyn idd of een testje wagen wie weet.

5. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Nou..ik kan straks tussen 14.30 en 15.30 bellen met spreekuur, dat ga ik maar ff doen.. Ik geloof niet dat ik zw ben hoor, niks wat daaruit blijkt en tekenen. En daarnaast zou ik het ook niet durven denk ik, want als je daar nu zo over nadenkt krijg je toch weer valse hoop en ben ik weer bang voor'n teleurstelling.
    Vooralsnog denk ik dat mijn cyclus van slag is, maar ik herken dit niet?
    Zelfs na de miskraam was ik nog optijd ongesteld...
    Vreemd!
    Maar dank voor de tips tot nu toe....

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd vreemd , maar ben benieuwt wat ze zeggen.

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Na een IVF-ICSI behandeling kan je cycus van slag zijn. Dit komt door het hormoongebruik. Veel vrouwen hebben na een IVF-ICSI een langere cyclus. Succes!

8. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Precies. Die hormonen zijn niet niks hoor. Je lijf moet daar echt wel even aan wennen. Mijn cyclus was nagenoeg hetzelfde als zonder hormonen, maar ik kreeg een grote klap (hormonaal) toen ik even van de hormonen af was. En dus daarna weer opnieuw moest beginnen. Ieder lichaam reageert er anders op.

9. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    En Visje, wat zei het ziekenhuis?

10. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    hi allen,
    Lief dat jullie zo hebben gereageerd..
    Ik moest weer even testen, en helaas :( niet zwanger.. Wist het ook wel, maar toch in zo'n situatie met zo'n k..test (want dat is het dan op dat moment ;)) in je handen, is het toch weer zenuwen alom!
    Maar neeee... helemaal niks van een streep te bekennen.
    Als deze test dus negatief was, wat het dus is, moet ik voor halverwege volgende week ongesteld zijn geworden anders moet ik komen voor een echo.
    Pffff.... denk je de klap van een negatieve test wel gehad te hebben, krijg je dit er ook nog es achteraan..
    :( ben ff van slag...stom he!

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Balen meis hoop voor je dat je gauw ongi bent zo dat je verder kunt . Of een wonder echo natuurlijk zou wat zijn.
    Dikke knuf meer kan ik niet doen.
    Je word we goed geholpen in het ziekenhuis altans mijn ervaring.

12. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat balen zeg... Ik had het ook, ben altijd precies op dag 28 ongesteld, en mijn cyclus na de 1e icsi was ook een aantal dagen langer. Las toen dat dat normaal is, en dat je cyclus na de ivf/icsi enkele dagen tot weken(!!) langer kan zijn. Gelukkig was het wel die cyclus daarna gelijk weer normaal!

Deel Deze Pagina