Dilemma!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chai, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chai

Chai Niet meer actief

Hallo dames,

ik zit een beetje met een dilemma hier.
    Ik heb zondag ochtend denk rond 3 uur mijn eisprong gevoelt
    ik werd wakker inneens tijdens het slapen van een gigantische steek!
    Zaterdag hadden we geklust, vanaf dinsdag kreeg ik inneens hele gevoelige borsten en steken.
    Als het een eisprong was zou ik komen op een cyclus van 37 niet ongebruikelijk bij mij.

Maar dan zou het veelste vroeg zijn voor ongi tekenen want pijnlijke borsten heb ik altijd maar 1dag voor me NOD.

Vanaf dat moment dat ik die steken in mijn borsten kreeg vroeg ik me toch af of het misschien een innesteling was geweest die nacht aangezien we ook hadden geklust 8 dagen voor die enorme steek.
    Dan zou ik uitkomen op een cyclus van 28 die ook voor is gekomen zoals je ziet!
    Dan zou ik dit weekend al kunnen testen (zondag).

Nu zit ik dus met een gigantisch dilemma... dit weekend testen als ik niet ongi word of wachten tot de 19de.. of allebei :$ (gekkehuis)

Ik ben al drie jaar geleden gestopt met de pil dus daar heefd het ook niks mee te maken.

Iemand tips, ervaring of adviezen?

Veel liefs!

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Testen kan natuurlijk altijd ;)
    Als je dit weekend negatief zou testen, kun je het over 10 dagen nog eens proberen als je ongi nog niet gekomen is.
    't is maar net of je jezelf een negatieve test aan wil doen.

3. Alita

Alita Niet meer actief

nou ik zal je zegegn dat ik het bij alletwee de zwschappen zo heb ervaren en ik ben overtuigd dat het de innetseling was....

Spannend!!!!
    En tja over het testen...kun jewachten dan hihih

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    precies, gewoon testen :) maar je lichaam kan je best voor de gek houden hoor, ik denk soms ook echt te voelen dat ik zwanger ben en dan is de ongi er toch precies op tijd...

spannend, hopelijk test je positief!
    liefs miek

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Spannend! Heb zelf in ronde 1 ook allerlei symptomen gehad, maar ik was toen dus ook net met de pil gestopt dus dat is anders dan bij jou. Je lichaam kan je goed voor de gek houden, hou daar in elk geval rekening mee, maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent. Succes!

6. Chai

Chai Niet meer actief

Wat een lieve reacties, dankjewel!

Het isniet dat ik denk te weten dat ik zwanger ben hoor.
    Alleen zit ik met een test/NOD dilemma, thats all.

Ik heb zelfs een weddeschapje met vriendlief.
    Die zei eerste ronde zwanger en ik zei 5de ronde.

Persee meteen zwanger raken is voor mij geen must, sterker nog, al wil ik het graag ik vind het toch allemaal een beetje eng ook tegelijkertijd! haha :D

Ik denk dat ik wacht tot maandag en als er dan geen duivels zijn doe ik een testje voor de zekerheid zodat ik niet inde war raak mocht ik toch posi testen de 19de.

Groetjes!

7. Alita

Alita Niet meer actief

spannend meid succes!!

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend hoor! Succes, met testen en wachten ;)

Deel Deze Pagina