@Twijfelaartjes wat spannend toch nog bij jou! Dacht dat het mislukt was en ben dus ook niet meer komen kijken, maar nu lees ik opeens dat het niet heeft doorgezet! Ik duim nog even door voor je @MPO dat zeurende bij m'n stuitje had ik ook heel erg voor NOD, en zie het resultaat Dames ik duim voor jullie!
De boobs... Same here! Niet heel gevoelig, maar (om het even gek te zeggen) ik voel ze de hele dag zitten! Vorige zwangerschap had ik dat pas de week na NOD. Om gek van te worden hè?!
Echt hè?! Haha! Vanochtend ook weer een vlaag misselijkheid... En af & toe even een flinke steek in mijn BM. *zucht*
Van mij mogen ze wel flink gaan groeien als ik zwanger ben, haha. Ik ben altijd onzeker over m'n boobs (cup b) en ze mogen van mij wel naar een volle c
Whaha vip member?? Toe maar... Hier helemaal geen last van de Boobs... of stuitje..ojee..haha Hmm...hier al een c..bij mijn eerste groeide zo erg dat ik nieuwe BHs etc moest halen en er echt last van had..ook niet alles maar manlief was blij haha @PrettyMuffin...tis wat he.. zie het nog niet positief hoor... nog steeds menstruatiekrampen en net weer wat slijm met iets bloed verloren..we wachten weer af
De woensdag hebben we ook al bijna weer doorstaan, op naar donderdag! Hebben jullie nog plannen voor vanavond? Ik moet straks nog ff naar de pedicure en daarna ga ik lekker thuis op de bank hangen (gtst time, hihihi). Vriendlief is altijd weg op woensdagavond, dus die is laat thuis...niks aan .
Ik ben nu net thuis... Zometeen lekker koken, de kippenvleugels in de oven knallen (kwijl loopt me nu al in de mond!). Vanavond lekker niksen denk... Misschien ff studeren, maar heb de concentratie van een pinda op het moment dus heeft waarschijnlijk weinig zin. Is er nog wat boeiends op de buis vanavond? (...geen GTST)
Joehoe een VIP in ons midden!! Shushi jij moet toch eens leren gtst te kijken verstand op 0 en kijken hahaha!! Morgen inseminatie dus laat die boobs maar groeien.. Zou manlief leuk vinden.. Maar bij de vorige zwangerschap werden ze ook niet echt groter dus denk toch echt dat ie pech heeft!! Vanavond bankhangen.. En als manlief optijd thuis is ff naar een vriendin