Na hoeveel dagen na iui testen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Twijfelaartjes, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel...

2. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    He wat rot Twijfelaartjes :( Dikke knuffel voor jou! De derde poging gaat h'm worden! Ik denk aan je :)

Hier gaat het goed, ik voel van alles gebeuren en dat voelt zo goed na al die tijd! Het blijft natuurlijk spannend, maar diep van binnen weet ik dat het goed zit. Zit 's avonds al met m'n broek open zelfs XD Over twee weken de eerste echo, kan niet wachten!

3. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi nu al met de broek open?? Zo "het" doet het goed!! Wat fijn!! En zo spannend die eerste echo!! Ben erg benieuwd zeg! Natuurlijk doet de kleine het goed!! Het zit daar goed ;)
    Geniet meis...
    Wij gaan weer door! Gister middag sloeg de twijfel toe omdat ik zoveel bijwerkingen heb telkens, maar dat ga ik straks gelijk even overleggen.. komt goed :)

4. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Succes straks twijfelaartjes!

5. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Hier is zo juist . de eerste cyclus dag begonnen ...
    Dames ik doe dus nie meer mee ...
    6e mislukt dus nu een evaluatiegesprekje over hoe nu verder ..

wens jullie iig erg veel succes.

xxx

6. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Nou, dat gaat allemaal niet lekker meiden :(.

Ik net naar de wc...iets meer afscheiding, maar het was lichtbruin :(:(:(
    De moed zakt me in de schoenen...

7. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sankyra... wat balen meis....heb je enig idee hoe ze verder willen na het gesprek? Sterkte meis..

En Mpo... kop op he!!! je weet nooit.. probeer moed te houden hoor..ik duim voor je...hier zo weer naar het ziekenhuis..eens kijken of alles weer schoon is en we weer door mogen..

8. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Denk dat het IVF of ICSI gaat worden ... maar we wachten af ...

Mpo begrijpelijk ... maar bruinig kan ook soms oudbloed zijn hopelijk is dat het ...

veel succes dames.

9. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Dit is tot nu toe altijd een voorteken geweest van mijn ms....maar misschien is het deze keer toch anders ;).

Is het een symptoom dat ik om de haverklap voor een grote boodschap naar de wc moet :p, soms wel 3x per dag!
    Heb geen diarree ofzo hoor, haha.

10. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sankyra..Ben echt een leek... weet wat ivf is.. maar wat is icsi nou precies?
    Hmm..mpo was wel aan de "race" de eerste keer na iui..maar nu nergens last van gehad haha jij maakt het ook spannend hoor!!!

11. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Sankyra wat vreselijk k*t voor je. Beterschap.
    Hihi mpo jij houdt het ook spannend. Vorige keer dacht ik echt da ik zwanger was. Eerst overgeven daarna ook de race dus helaas buikgriep :)
    Hier helemaal niets... De tijd gaat ook snel deze ronde. Gewoon heel erg druk geweest met van alles dus is ook wel eens lekker

12. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Sankyra wat balen meid :( Knuffel!

Twijfelaartjes hoe was het in het ziekenhuis? Een pauze is niks ergs he..gewoon doen waar je je goed bij voelt. Bij ons hebben de 4 maanden pauze een wonder verricht :)

Mpo spannend zeg! Ik hoop dat het deze keer geen teken van ms is :)

13. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    @twijfelaar ..

IVF/ICSI .. is bijna het zelfde .. alleen de bewerking is beetje anders

Bij beides gaan ze een punctie doen .
    En als je veel eitjes heb ;) halen ze dat weg door middel van een punctie ... Pijnlijk of pijnloos geen ideej .

Daarna gaan ze het bewerken ..
    Bij ivf doen ze de eitjes in een schaaltje dekseltje ik weet nie hoe ik het noemen moet en voegen ze de zaadjes er bij zodat die via zo hun weg vinden naar het eitje .

Bij ICSI .. Injecteren ze het zaadje meteen in het eitje ...

Daarna word volgens mij bevroren en als het goed is ... dan krijg je een terug plaatsing ...

Ik weet ook nie echt hoe en wat maar zo iets heb ik der van begrepen uit informatie van zh zelf.

xxxx

14. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sankyra ok,... dank je wel.. pittig dus... maar waarschijnlijk wel grotere slagingskansen...
    Ben benieuwd straks naar jullie evaluatiegesprek..

@Prettymuffin.. nee nog geen pauze.. wel een heel goed gesprek gehad.. we gaan de dosis nog eenmaal verhogen en dan kijken we na deze maand (als ik niet zwanger raak,..wat we heeeel erg van wel hopen natuurlijk ;) ) hoe we verder gaan en of ik weer zoveel bijwerkingen etc krijg... hou je weer op de hoogte.. 3 dec terug voor de eerste fm..

Mpo hoe is het is???

15. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik twijfel hier heel erg... Gisteravond was ik met een groepje uit eten, maar daarna was ik een beetje misselijk, hoefde gelukkig niet over te geven... Vanochtend wat last van maagzuur toen ik in bed lag, bah.
    Geen bruin meer gezien trouwens! Maar voor de rest voel ik nu ook echt niks...
    Fingers crossed!

16. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik was overigens niet aan de 'race' hoor, haha. Moest gewoon vaak naar de wc :p

17. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh... mpo..nu maak jij het spannend hoor... duim zeker mee voor je!! Zo spannend!

18. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ja... Eigenlijk vind ik het ook behoorlijk spannend, vooral omdat het bruinverlies niet doorzet!!
    En mijn borsten branden nu sinds net ook een beetje, Pfff.. .

19. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehh.... krijg er gewoon de kriebels van ;) wanneer wilde jij gaan testen? Zo spannend...maar vergeet niet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden hoor..al hoop ik toch erg dat het niet het geval is bij jou!!

20. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik denk morgenochtend, maar weet het nog niet zeker want ik ben er nog niet goed genoeg van overtuigd dat ie wel eens positief kan zijn.
    Ik ben er idd ook erg bang voor dat mijn lijf me weer voor de gek houdt, zal niet de eerste keer zijn :p.

Deel Deze Pagina