Ik had stiekem gisterochtend wel getest (omdat ik zo misselijk was geweest)... Dus mijn schouderklopje telt niet mee!
@zeeuwsemeid... op zich maakt dat dus niet uit of je het laat of niet in je cyclus hebt...spreek ik helaas uit ervaring.. na je iui "mag" je pas na 10 a 12 dagen ongesteld worden, omdat de innesteling vaak na +/- 1 week gebeurd... Weet dit toevallig omdat ik pas op dag 23 de iui had gehad afgelopen maand en na 11 dagen ongesteld werd..nagevraagd omdat ik voor mijn gevoel 3 a 4 dagen over tijd was,.. maar het gaat erom dat je LF ook lang genoeg is... daarom houden eigenlijk bijna alle ziekenhuizen 14 dagen na iui aan om te testen.. Jaja heb een goed en duidelijk gesprek gehad haha @Sushi...die telt stiekem niet
Hey dames. Hoe is het hier? Mpo Nog steeds bruin bloedverlies? Bij mij is nog steeds niets te zien of voelen. Wel lees ik dat het ook langer kan duren omdat ik 150 mg Clomid gebruikt heb. Iemand ervaring?
Ik heb vanmorgen getest, maar cb zegt 'niet zwanger'.... Ik ben dr klaar mee, door naar de volgende ronde dan maar weer...
He verdorie mpo. Nou hoop voor je dat het snel doorzet en vol goede moet door kunt naar de volgende poging
Oke thanks! Dus dan kan ik eigenlijk donderdag al ongi worden? Mag idd pas volgende week maandag officieel testen
Hallo dames, het is al weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb.. @PrettyMuffin, supergefeliciteerd! Geniet ervan he! Wel balen om te lezen dat het bij anderen niet gelukt is. Maar toch hoop houden voor de volgende keer.. Vanochtend heb ik weer een IUI gehad. Poging 4 totaal, poging 2 deze periode. Voor de verandering is mijn cyclus flink korter geworden. Na de vorige IUI had de gynaecologe gezegd dat ik maar direct met 150 Menopur moest gaan starten (75 en 112,5 deden totaal niks) en bij de eerste follikelmeting was er al groei te zien! Nou mijn mond viel open van verbazing! Vorige keer had ik namelijk 3,5 week moeten spuiten voor ik een IUI kreeg!!! Vandaag is dus dag 17 van mijn cyclus.. Nu twee weken in spanning zitten en hopen op het beste.. Hebben jullie ook weleens dat Utrogestan gebruikt? Moet ik vanaf morgen helaas weer gebruiken, maar wat een smerig spul is dat zeg..
Heey Pascale hoe is het? Niet te veel last van de IUI gehad? Ik ken dat Utrogestan niet...maar heb al van meerdere gehoord dat het niet prettig is nee... @Silver hoe is het bij jou???Weet je al iets?? En Prettymuffin...zin in de echo??
Wooowww gefeliciteerd!! super!!! Ik deed vanmorgen een test.. 2 dagen voor NOD.. kreeg een 2e treep (heel ff maar) en trok weer weg.. hmm wat moet ik daar van denken.. dus negatief getest.. we wachten maar ff tot vrijdag dan..
Ik heb nu getest met testen van Kruidvat (2 voor 4,99)... Daarna ook nog met dipstick van Sensitest, daar was hij nog wel wat lichter.
ja ik had ook die van het kruidvat 2 voor 5.. Naja.. & anders op naar poging 3.. we zitten nu toch in de malle moling dus die maand kan er ook nog wel bij zullen we maar denken
Gefeliciteerd shushi82!!!! Nog ff volhouden zeeuwsemeid. Het kan nog he.. Zo bizar net.. ik stapte net de stationshal binnen en ik werd spontaan misselijk van de etenslucht waar ik normaal niet misselijk van word.. zal wel door de pregnyl en utrogestan komen maar ik vond het wel opmerkelijk..
Wauw wat een super goed nieuws sushi. Van harte gefeliciteerd! Hier nog steeds geen menstruatie. Heb gisterenavond getest en helaas was het negatief. Zit nu al op dag 17 na iui dus ik denk dat het door de Clomid komt dat ik nu later ongesteld wordt. Wat denken jullie?