@PrettyMuffin,... inderdaad een testje kan geen kwaad.. wel apart dat het maar zo kort is,.... je weet nooit en je kan het beter helemaal zeker weten voordat je weer gaat spuiten!! Echo was schoon.. vandaag ook weer gaan spuiten... en inderdaad hopelijk groeien ze sneller.. de 29ste eerste fm.. ben benieuwd! Succes met een test, ik duim mee!!! @Sankyra en hoe is het bij jou?
Doe straks inderdaad maar even een testje voor ik ga spuiten Voel me dan alleen zo lomp als hij gewoon negatief is. Beetje klaar met al die negatieve testen Fijn dat alles weer schoon is! Ik heb de 28ste eerste echo weer Spannend!
Snap het wel hoor! Een negatieve test is ook niet leuk! Maar spuiten terwijl er toch een kleine kans is op een positieve test is ook niets... Succes......zou het toch proberen! Oh de 28ste spannend, lopen we samen op! Ben benieuwd!!
Haha ja heb nog getest en was negatief. Was ook wel te verwachten natuurlijk, maar kon met eens iets fijner gevoel de eerste spuit weer zetten Dus hij zit er weer in! Op naar de fm Hoe is het daar?
Hier alles weer rustig! Zijn weer positief maand twee in gegaan! Toch wel balen he als die dan negatief is terwijl je het al eigenlijk weet.. Ben benieuwd dinsdag hoe het groeit en jij mag maandag al! Duimen geblazen weer!!
Positiviteit is hier nog ver te zoeken, zie het meer als een moetje voordat we met IVF mogen beginnen. Heel stom, want misschien dat dit al meer dan genoeg is om zwanger te worden, maar heb er zo geen vertrouwen in Ben benieuwd hoe het er maandag uit ziet, hopen dat ik woensdag de Pregnyl al mag zetten.. Anders wordt het namelijk pas weer maandag inseminatie en dan weet ik zeker dat ik weer overstimulatie heb en m'n ei te vroeg springt
Oje.. klinkt niet best.. wel proberen positief te blijven hoor,.. maar aan de andere kant, als je al rekening houdt met IVF is de verrassing groter als je nu al snel positief test! Het blijft ook heel moeilijk hoor.. Met onze eerste waren we bij de eerste iui zwanger, dus nu was de teleurstelling erg groot,...maar.. we weten nu ook dat we zwanger kunnen worden door iui. Krijg jij geen iui in het weekend dan? Bij ons komen ze er in het weekend voor terug! Zodat je niet te laat bent.. Spannend, maar het komt vast goed en ik duim heel hard mee dat je woensdag al pregnyl kan spuiten!!
Wie weet Ik wordt wel weer positief als de inseminatie is geweest, maar ze hebben het al twee keer verpest dut dat wacht ik eerst even rustig af Snap dat de teleurstelling groot was als je de eerste keer wel gelijk zwanger was..zwaar lijkt me dat Al is het bij ons nog maar afwachten of we er uberhaupt eentje gaan krijgen Wij krijgen inderdaad geen IUI in het weekend, dan werken ze niet. Super raar. Heb steeds minder vertrouwen in het ziekenhuis, als ze het deze ronde verpesten gaan we denk ik over naar een ander ziekenhuis...
Oh, dat is best wel apart dat ze dat niet hebben in het weekend bij jullie! Volgens mij wat ik overal een beetje hoor doen ze het wel in de meeste ziekenhuizen,.. zeker omdat je anders misschien net te laat bent! Overstappen naar een ander zh is wel pittig misschien nu, maar als je er geen vertrouwen in heb moet je het zeker doen! Dat hebben wij gedaan met ons eerste kindje! We hadden het gevoel dat we gewoon niet serieus genomen werden en dat ze ons maar een beetje lieten aan "klooien".. overgestapt en toen binnen 2 maanden zwanger! Als je er nu geen goed gevoel bij hebt is het ook niet bevorderlijk voor een eventuele zwangerschap denk ik,...
Mag ik even opmerken dat ik het belachelijk vind dat je niet voor IUI kan komen in het weekend??!!! Ik zou HEEL snel naar een ander ziekenhuis gaan!!
wij zijn weer door naar de volgende ronde ... 6e ronde i.u.i ... hopelijk nu meer geluk we wachten af vanaf gisteren weer bezig met menopur ... had nog nie veel hier neer gezet omdat ik nie zo fit ben laatste daagjes voor de zoveelste x weer verkouden ... jullie heel erg veel succes.
Wij hebben op 28 juni de IUI gehad (begin van de avond) en mochten op 14 juli (vorig jaar) testen... (ik had de hele nacht niet geslapen en heb het heel vroeg in de ochtend gedaan...) Ik heb express niet eerder getest (hoe moeilijk dat ook was). De positieve test heb ik daarna wel nog een paar keer overgedaan!
@Twijfelaartjes ben vandaag super fijn geholpen, dus heb er weer wat meer vertrouwen in Vrijdag inseminatie. Succes morgen met jouw fm! Hopen dat je ook vrijdag al mag ^^ Wat verwacht je zelf? @Evira ik dacht dat het dus heel normaal was..Wat ik al zei, als ze het deze ronde weer verpesten ben ik weg. Heb alleen zo geen zin in al het gedoe van overstappen @Sankyra balen meid Laatste ronde IUI? Heel veel sterkte en succes de komende ronde! Dit gaat hm gewoon worden! En beterschap meis! Ik ben dus ondertussen alweer bijna bij de inseminatie. Vandaag fm gehad en zat rechts op 14mm. Vandaag en morgen nog spuiten en dan woensdag de Pregnyl zetten. Spannend weer!
Jee PrettyMuffin!! Toch nog lekker voor het weekend!! Spannend hoor!! Hopelijk doen ze het deze ronde wel goed bij je!! Anders zou ik echt direct overstappen hoor... Hier net de fm gehad.. eitjes groeien goed deze maand rechts 12mm en links 11 mm. Donderdag alweer terug en ze hoopt dat ze dan al groot genoeg zijn om pregnyl te spuiten en hopelijk zaterdag of zondag de IUI al Dus hopelijk het weekend!! En dan op de wachtbank,... pff...
Oh lekker twee eitjes! Ben jaloers Gaan we weer lekker tegelijk op! Ik ga duimen voor donderdag! Maar als ze gewoon normaal groeien met de 2mm per dag gaat dat helemaal goedkomen denk ik zo En dan kunnen we elkaar mooi weer steunen op de wachtbank Ben wel blij dat het zo lekker snel gaat
Ja heb er wel vertrouwen in voor donderdag,.. spannend!! ja we lopen samen op, kunnen we elkaar door de wachtweken heen helpen..