Na hoeveel dagen na iui testen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Twijfelaartjes, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Twijfelaartjes de echo was weer super :) Kleine was al een echt mini mensje :) Ze heeft hm even wakker gemaakt dus we hebben hm flink zien zwaaien met zn armpjes, super schattig!

Hoe was jullie kerst?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden welke symptomen hadden jullie na een paar daagjes?

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    prettymuffin super!

4. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    One of a kind de symptonen die je na een paar dagen hebt zullen van de Pregnyl zijn, of spuit je die niet? Mijn symptonen waren gevoelige borsten, puistjes (veel!) en moe. Het enige symptoon wat ik niet herkende van de vorige rondes was de ongesteldheidspijn die ik al heel snel kreeg na de inseminatie. Zo'n heel vervelend zeurend gevoel onderin je baarmoeder, wat maar niet weg wilde gaan. Heb het nu nog steeds ;)
    Succes deze ronde, ik duim voor je!

5. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Hallo dames. Hier weer even een berichtje na alle kerstdrukte. Was op zich best gezellig, maar als je dan ineens je zusje van 18 ziet waarvan het buikje nu begint te groeien, dan is het toch wel ff confronterend. Heb het ook even laten gaan die tranen, en daarna was het wel over.

Verder even geen hormonen in mijn lijf spuiten, in januari gaan we verder in het ziekenhuis. Ik zit alleen te twijfelen of ik moet aankaarten dat het zolang duurt. Het is bijna een jaar geleden dat ik een miskraam heb gehad en tot op heden is er niet veel positiefs gebeurd. Heb in de tussentijd overstimulatie gehad, mijn eierstokken waren daardoor vergroot (na twee maanden kon ik pas weer gaan spuiten) en inmiddels weer 2 iui's achter de rug. Als ik weer naar de gyn moet, zal ik het daar eens over hebben.

Nu ik even niks aan het spuiten ben, heb ik wel het idee dat ik vanalles weer voel in mijn lichaam. Ik ben dinsdag begonnen met een ovulatietest van sensitest. Waarom nu ineens weet ik niet, maar ik voelde gewoon dat ik het moest doen. Heb geen vaste cyclus, omdat ik vanaf mijn 21e tot nu nooit meer een menstruatie heb gehad. Door de primolut en de menopur/iui wel, maar zonder niet. (Ja, na de miskraam een spontane eisprong). Ik zag een heel licht tweede streepje maar mijn lh was nog weinig. De dag na kerst heb ik weer een testje gedaan, het streepje was wel iets donkerder en lh was wat hoger. Gister heb ik er weer een gedaan en het tweede streepje was weer lichter en mijn lh hetzelfde.. Zal er vanmiddag weer een doen en kijken wat het dan aangeeft. We hebben wel geklust de afgelopen dagen en sinds twee dagen heb ik wel heel licht een pijntje onderin mijn buik.. Het is niet continu aanwezig, maar als het er is voel ik het wel. Weet iemand wat dat zou kunnen zijn?

Hoe gaat het verder met jullie?

En hoe voel jij je prettymuffin?

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Pascale dat lijkt me ook erg moeilijk , maar ik gunde het mijn zus ook wel heel erg. Al voelt het gek dat jij de oudere bent en dan later een kind krijgt. Zo is het bij ons ook.

Pretty muffin ik zit nu op 9 dagen na de iui en ik heb al sinds dag 7 een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Ook steekjes in mijn lies. Ik heb goede hoop dit keer...😉

7. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Ik gun het mijn zusje ook wel, op latere leeftijd! Ze is net 18, geen opleiding, geen fulltime baan, haar vriendje heeft zijn vaste baan opgezegd om samen met zn moeder een cafe te beginnen. Ze zijn net verhuisd naar een eengezinswoning, ze hebben geen geld, het huis is een puinhoop, ze hebben allebei twee linkerhanden. Ze zijn liever lui dan moe en oeps een paar keer de pil vergeten en hoppa zwanger.. En ze is inmiddels 5 maanden..
    Dus de manier waarop is al niet zo leuk, maar zoals ze nu leven, dat biedt geen goede toekomst voor het kleintje.. Maargoed, ik hoop dat het in orde komt..

Maar wel spannend weer voor jou beschuitje! Ik hoop met je mee dat het goed komt deze keer!

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik kan het me ook wel voorstellen. Dan gun je het jezelf liever en ook weet jij dat je het kindje genoeg kunt bieden.

9. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Lieve meiden, de beste wensen voor jullie allemaal en dat het een. Ruchtbaar jaar voor ons mag worden en blijven!

Allemaal wel een beetje genoten gisteravond/vannacht?

10. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Hoe gaat het met jou, beschuitje?

11. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    Hey IUI'tjes,

Een heeeeel gelukkig 2014 gewenst met veel gezondheid, liefde èn vruchtbaarbeid!!

Dat we allemaal dit jaar onze grootste wens in vervulling mogen zien gaan. Ik gun het jullie ontzettend!!!

Veel liefs!

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Allemaal de beste wensen !!
    Pascale ik heb maandag wat bloed gespot en daarna alleen maar heel licht verkleuring met afvegen. Ik testte gister negatief maar aanstaande vrijdag is het las twee weken geleden dat ik iui had. Ik denk zelf dat het niet gelukt is, maar ja het zet ook nog niet door dus... Spannend. Hoe is het hier met iedereen?

13. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste iedereen natuurlijk de beste wensen en op naar een topjaar!

@Pascale jee meis wat pittig van je zusje zeg...kan mij voorstellen dat het heel pittig is... :( Wel spannend en apart met die ovulatietesten zeg...ben benieuwd!!

@beschuitje ahhh..balen meis.... :(

Hier even slikken gister...toen vertelde een goede vriendin van ons dat ze zes weken zwanger is... :'(

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Twijfelaartje zes weken is wel erg vroeg om het al te vertellen. Jullie zijn vast goede vriendinnen. Dubbel gevoel is dat he, je gunt het iemand maar je moet toch even slikken.

Hier vandaag echt ongesteld geworden. En niet zo'n klein beetje ook. Heb echt giga krampen. Vanmiddag gewoon twee paracetamols moeten nemen en een kruik op mijn buik. Gelukkig zwakte de ergste pijn toen wel af.

15. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Beschuitje misschien een innesteling? Ik duim door :)

Twijfelaartje jeetje meid, dat is wel even slikken dan :( Maar jullie tijd komt, dit wordt jullie jaar! Wanneer hebben jullie de afspraak?

16. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zijn onze beste vrienden en we wisten ook als enige van elkaar dat we bezig waren zeg maar... gun het ze heel erg, maar toen ze weg waren was het even slikken...
    Zodra ik nu weer ongesteld word moet ik bellen naar het ziekenhuis en maken we en afspraak..ben wel erg benieuwd.. er heeft van alles in mijn hoofd gespookt en we wilden er ook echt mee stoppen,... ben nu zonder hormonen weer mijn eigen en dat is zo fijn,... maar vorige week hebben we nog een goed gesprek gehad en besloten dat we toch doorgaan,... de wens voor een tweede is toch wel erg groot...

Wanneer heb jij weer een echo PrettyMuffin?

@Beschuitje balen meis.... erg he.. hier ook veel meer last van de ongesteldheid door die hormonen,.. hopelijk trekt het snel weg voor je..

17. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hoe is het hier met iedereen?
    PrettyMuffin hoe voel je je?

Hier gister eindelijk ongi doorgezet! Net gebeld en morgen weer fm.. aan de korte lf doen ze nog niets
    Laatste keer was 7 dagen, maar de twee keer ervoor 9 en dat is de grens.,..dus ze kijken aankomende maand hoe het gaat..met andere woorden..had dus helemaal geen rustmaand gehoeven! Even flink balen, maar schouders eronder en we gaan voor poging 4!

18. Miss32

Miss32 Lid

28 sep 2013
    91
    0
    0
    Succes voor poging 4 Twijfelaartje!!!

Wij beginnen aan poging 2.

19. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Succes met de poging twijfelaartjes en miss32. Ik zit nu net op dag twee zonder primolut. Moet dus wachten tot ik ongesteld word en daarna weer spuiten.. nog ff geduld dus..

20. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Twijfelaartjes en Miss succes weer met de poging!

Hier gaat het goed :) We zijn ondertussen de 12 weken voorbij en kunnen nu echt genieten. Vorige week de 12 weken echo gehad, hartje zien en horen kloppen en kindje is precies m'n vriend. Super druk :p Lag de hele tijd door m'n baarmoeder te bouncen :p

We zijn nu dus druk bezig met alles aanschaffen, kamertje in orde maken etc. Super leuk om mee bezig te zijn! Stomme is ook dat de hele MMM volledig vergeten zijn. In het begin had ik nog weleens een 'terugval' dat ik weer net het gevoel had alsof het nog steeds niet gelukt is, maar dat is nu helemaal weg. Heerlijk! Als het ook zo gaat met de pijn van de bevalling ;)

Dames ik duim nog steeds keihard voor jullie en blijf zeker af en toe even langskomen!!

Deel Deze Pagina