Na hoeveel dagen na iui testen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Twijfelaartjes, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik mag vanavond de Pregnyl zetten! Heb alleen het hele vervelende gevoel dat m'n ei maandag al is gesprongen :s Had de hele avond eipijn. Maar m'n ei was pas 14mm. M'n lichaam zal toch niet zo dom zijn dat ie dan al op pad wordt gestuurd? Lekker onzeker weer dus :p

2. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei... dat kan toch haast niet?
    En zat er maar een eitje?

Met 14 kan dat toch haast niet? En ze gaan geen echo doen voor de zekerheid?
    Vanavond pregnyl... wel spannend,.. hopelijk is die nog niet gesprongen of zitten er nog meer!

Maar snap wel je onzekerheid zeg... wat kan je lichaam je dan eigenlijk allemaal aandoen he...

3. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Lijkt me ook dat het niet kan.. Er zat maar 1 eitje ja, ik heb altijd maar 1 ei. Alleen de eerste IUI had ik er twee.

14mm is volgens mij veel te klein om te springen, dan is m'n slijmvlies er ook nog niet klaar voor. Baal nu wel een beetje dat ik vandaag niet nog even een extra check heb ingepland. Gyn was zo zeker van d'r zaak dat ik er weer niet tegenin ben gegaan. Stom. Maarja, vanavond Pregnyl en met een beetje geluk morgen alsnog gewoon eisprong.

4. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch raar daar hoor bij jou in het ziekenhuis,... Hier krijg je FM tot ze het echt zeker weten...

Vanavond spuiten!! En dan hopen op donderdag een eisprong te voelen :)

5. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ja ik ben er ook helemaal klaar mee. Ga volgende week rondbellen om te kijken waar we naartoe gaan overstappen. Heb het helemaal gehad met het vage gedoe. Inderdaad hard duimen dat ik morgen gewoon een eisprong heb! En jij een mooi ei!

6. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    En voel je al wat vandaag van een eventuele eisprong? Ben hard aan t duimen voor je!!!

Hier helaas minder... net weer fm gehad, maar ze zijn gewoon helemaal niet meer gegroeid.. :( Nu meer puregon spuiten en zondag terug en hopelijk pregnyl spuiten... Blijf hopen, maar vind het zo raar dat ze gewoon helemaal niets gegroeid zijn...

7. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Voel nog zeer weinig, wel beetje buikpijn, maar dat komt denk ik door de Pregnyl. Maar goed, hij moet natuurlijk ook pas vanavond springen, dus we wachten rustig af :)

Balen van je fm :( Inderdaad raar dat ze helemaal niet gegroeid zijn, hadden ze er nog wat over te zeggen of snapten ze het zelf ook niet? Hopen dat de puregon nu wel aan gaat slaan en je zondag een mooie echo hebt :) Ik duim!

8. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe is het?? Wat gemerkt gister?

Nee hier weten ze ook niet waardoor ze niet groeien.. heel apart, maar we gaan nu meer spuiten en hopen op zondag!
    En dan misschien maandag of dinsdag de IUI..

9. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Niks gemerkt. Vanochtend wel buikpijn, maar dat kan ook gewoon van de Pregnyl zijn. Weet het dus echt niet :( Net zaad afgegeven en over een half uurtje weer richting ziekenhuis voor de inseminatie. En dan maar weer wachten he ;)

Ik weet zeker dat je zondag super mooie eitjes gaat hebben en dinsdag gewoon IUI hebt! Ik duim :)

10. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!!!!!!! Hoe is het gegaan in het ziekenhuis?
    Heb flink geduimd voor je :)

Spannend hoor!! Nu de wachtweken in!
    Ja, ik ga voor zondag en dan hopelijk dinsdag of woensdag de iui!!

11. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ziekenhuis is goed gegaan, hadden een super mooie score met zaad! Veel beter dan normaal, dus dat geeft wel een beetje hoop :) Dankjewel voor het duimen!

Al bijna morgen, hoop zo op een paar mooie eitjes voor je :) Gaat vast helemaal goedkomen!

12. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super!! Wat spannend hoor nu afwachten en veel duimen draaien :)

Hier net geweest voor fm.. helaas... ze groeien gewoon echt niet, zelfs niet met meer puregon,.. woensdag pas weer terug voor fm..hopelijk zit er groei in, maar we denken dat het deze maand niks meer word.. :(

13. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    He wat balen meid :( Wat ontzetten kut! Hoe kan dit dan? Vorige keer groeide het wel gewoon toch? Moet je nu nog meer spuiten of hetzelfde aanhouden? En wat gebeurd er dan als er woensdag nog niks gegroeid is? Ongesteld ga je niet worden zonder eigroei toch :s

14. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb geen idee... wat een beetje sip dat het niet gegroeid was en heb niet zo doorgevraagd.. ben nu weer wat positiever en ga er gewoon voor dat ze woensdag groter zijn... :)
    Ze moeten toch ook groeien...mag nog niet meer spuiten, waarschijnlijk volgende maand..

En hoe is het met jou? Niet veel last gehad?

15. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ze moeten inderdaad toch een keer gaan groeien lijkt me..
    Hier weinig last. Pregnyl is deze ronde erg lief voor me, dus geen pijnlijke tepels etc. Alleen beetje buikpijn, maar dat heb ik altijd :)
    Nog drie dagen en dan gaan we week 2 in ;) spannend!

16. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    OHH.. spannend!!Gaat toch nog best snel,.. voor jou waarschijnlijk niet snel genoeg ;)

Hier wel enorm pijnlijke borst/tepel... Ziekenhuis gesproken en kan aan de puregon liggen omdat ik het best lang achtereen moet spuiten omdat mijn eitjes niet groeien pf.. best lastig en pijnlijk zeg...maar we hopen op goed nieuws morgen!!

17. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Haha het gaat inderdaad best snel, maar het zou wel volgende week vrijdag mogen zijn ;)

Lastig dat die Puregon dan weer zulke symptonen gaat opleveren :( Zo tegenstrijdig omdat er niks gebeurd. Hoe was het vandaag? Is er eindelijk wat groei? Ik ben al de hele ochtend aan het duimen voor je!

18. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een rare ochtend in het ziekenhuis gehad... de grote eitjes zijn weg!! Direct bloed geprikt omdat ze bang waren dat ik ineens al een eisprong had gehad! Maar ze gaf ook al als uitleg dat sommige eitjes die groeien maar niet goed zijn weer verdwijnen en dat er dan weer nieuwe eitjes komen...
    Net gebeld met de uitslag en gelukkig nog geen eisprong gehad,.. dus best een opluchting.. Er zit nu rechts een eitje van 10 a 11mm weer en daar gaan ze nu hopen.. zaterdag moet ik terug voor de fm en ze hopen dan op goed nieuws dat er toch een iui gaat plaatsvinden deze maand... dus moed houden, maar wat een stressie ochtend...

Op naar zaterdag.. en dan is het al bijna weer vrijdag ;)

19. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Pfff wat een gedoe zeg :s Mar opzich wel goed nieuws toch, er groeit iets! Misschien groeide die andere twee niet omdat ze niet gezond waren? Dat ze daarom nu ook verdwenen zijn? Zou het wel verklaren..
    Ik ga weer duimen voor dit eitje ^^

20. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat hou ik ook maar voor me, maar toch is het wel apart hoor,.. je ziet ze groeien en ineens zijn ze weg... maar we gaan ervoor zaterdag! :)

Deel Deze Pagina