Wow twijfelaartje dat is echt een heel mooi aantal! Maar waar heb je nu meer last van? Eipijn ( zo noem ik het naar )? Hier begon het vanochtend om 7:30 en heb er nu nog steeds last van. Heb ook geen idee of deze pijn voor of na de eisprong is. Hoi Esther, bij ons doen ze ook geen bloedtest. Ook omdat ik de pregnyl spuit
Zeker.. Ik heb het gewoon gevoeld dat het deze keer niks zou worden. Dus ik kijk er heel positief tegen aan dat ik morgen weer Menopur moet gaan spuiten. Tijdens de IUI had de gynaecologe aangegeven dat als ik weer zou moeten spuiten, ik gelijk maar naar de 150 moest gaan ipv heel voorzichtig met 75 te starten. Aangezien mijn eitjes nogal lui zijn en pas na paar dagen 150 een beetje gaan groeien.. Laatste keer had ik 3,5 week gespoten!!! Maar goed, nogmaals, ik kijk er positief tegenaan.. op naar de volgende poging IUI!
Jammer is het wel, maar ik ga morgen weer met goede moed beginnen aan een nieuwe spuitronde en IUI. Hopelijk gaat het deze keer wel lukken.. Ben wel weer eens even toe aan positief nieuws...
Thanks Pascal, en succes morgen weer he met spuiten.... En Silver, voel een beetje gerommel van onder door de iui denk ik,..en sinds gisteravond ook wat krampen,.. kan het eitje zijn, maar ook de bijwerkingen van de pregnyl denk ik... Straks weer een paracetamol en dan zakt het hopelijk weer.. toch wel weer een apart idee hoor,... wat gebeurd er nu allemaal weer van binnen
@Sliver27 Apart zeg, is dat zo'n klein ziekenhuis dan bij jullie? Bij mij schiet het inderdaad al aardig op, gaat gelukkig net zo snel als voor jullie Lekker druk, dus dan schiet het wel op. Ik vind het maar weer spannend Fijn dat je helemaal niet emotioneel bent geweest, hopen dat de komende twee weken ook lekker relaxed voorbij gaan @Twijfelaartjes thanks, lief! Wat een mooi nummer zeg! Dat gerommel is volgens mij ook van de Pregnyl, heb ik in ieder geval altijd twee weken lang @Esther15 Gene probleem hoor, klets lekker mee Bij ons wordt er ook geen bloed geprikt. Ik zou het gewoon eens navragen in het ziekenhuis waarom ze dat soms doen @Pascale wel fijn dat je gyn goed naar je luistert Dat is soms ook maar de vraag Go go go eitjes!!! Ik wordt steeds meer moe.. zit nu ook alweer te gapen, super stom Schiet niet echt op met werken op deze manier. Is het al vrijdag?
Ik heb trouwens ook al een week elke keer druk op m'n borstkas en allerlei rare steken. Hele vreemd :s Zal wel niks met elkaar te maken hebben, maar valt wel op
Oehh... PrettyMuffin..... moeheid is echt vervelend he? Dan duren de dagen nog langer..terwijl ze beter snel om kunnen gaan nu... bijna vrijdag.. nog 4 nachtjes
Haha ondertussen nog maar drie nachtjes! Dit soort fora is zo slecht voor mij..al die hoop Ik was beter af toen ik in de veronderstelling was dat ik toch nooit zwanger ging worden, duurde de weken wat minder lang Hier kan vriendlief niet van me af blijven, hij zegt omdat hij denkt dat ik zwanger ben. Hij is gek
Spannend zeg PrettyMuffin! En ik duim ook voor de anderen op het wachtbankje. Wat jammer dat het niet gelukt is Pascale. Ook ik ben vandaag ongi geworden, 17 dagen na de IUI. Ben er wel even kapot van, want omdat ik overtijd was had ik toch wel wat hoop. Maar op naar de volgende poging dan maar.
@Niandra he balen meid Gedverderrie Zeker als je overtijd was kan ik me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt. Knuffel! Weer IUI volgende poging?
Dankjewel. Ja, tranen drogen en weer verder met de volgende IUI. Het is ook niet zo gek dat het niet gelijk raak is, maar het blijft rot natuurlijk. Jij succes nog met de laatste wachtdagen... ik vind die zooo lang duren!
Jaa nog drie dagen PrettyMuffin!! Ah wat schatje jou manlief hihi Geweldig is dat!! balen Niandra... pff... na 17 dagen.. wat vervelend zeg...kop op he...op naar de volgende maand dan ga je er gewoon voor!
Oh wat spannend zeg Prettymuffin. Wat zou het geweldig zijn als je vriend gelijk heeft En heeft de paracetamol geholpen gisteren twijfelaartjes? Wat vervelend voor jou Niandra. Ben je normaal wel altijd op tijd?
Ja, normaal ben ik wel op tijd. Deze keer heb ik ook netjes een cyclus van 27 dagen, had de IUI al op dag 11, maar had dus een langere lf. Nou ja, voor de volgende keer IUI hou ik er rekening mee dat die laatste fase bij mij dus wat langer kan duren. Hoop dat er gauw goed nieuws komt in dit topic.
Heey silver ja hielp goed haha en bij jou? Prettymuffin.... nog twee nachtjes.... Apart zeg Niandra en dat is wel frustrerend lijkt me zeg..pff
@Niadra het is inderdaad niet heel gek, er staan tenslotte 6 pogingen voor, maar het blijft gewoon kut. Heel normaal. Die laatste dagen beginnen me nu ook echt op te breken. Wil zo graag wat voelen en zit mezelf helemaal gek te maken omdat ik eigenlijk niet wil nadenken over een eventuele zwangerschap omdat ik dan toch weer teleurgesteld raak. Maar ik wil ook niet negatief denken, omdat ik stiekem natuurlijk keihard hoop. Lastig! @Twijfelaartjes hoe voel je je? Nog pijn? @Hier kan ik ook zomaar morgen al ongesteld worden. Bij IUI 1 werd ik op 13 DPO al ongesteld, IUI2 op 14 DPO. Spannend dus al! IUI2 was sowieso een beetje raar, omdat ik toen dikke overstimulatie had, dus ik ga er even vanuit dat m'n NOD morgen is..dat klopt ook wat beter met het aantal dagen van m'n cyclus, dat zou dan 25 zijn. Spannend! Ik weet echt niet meer wat ik voel. Heb het idee dat m'n tepels elke dag een klein beetje gevoeliger worden, maar het verschil is zoooo klein.. Gisteravond lag ik om 9 uur al in bed, dat begint nu ook wel een beetje op te vallen. En dan kan ik mezelf weer helemaal gek maken, want normaal verdwijnen de symptomen altijd en nu zijn ze juist pas sinds een weekje op komen spelen. Wat dus weer kan zijn door de innesteling..Ik had denk toch liever dik veel symptomen gehad van de Pregnyl, dan hoefde ik mezelf niet zo gek te maken *Even gillen hoor*
Spannend PrettyMuffin,... nog geen test gedaan? Knap dat je het volhoud hoor! Laat het wegblijven hoor!!! Oh je ben dus wel erg moe? Getsie dat is minder,.. maar... als je zwanger bent is het natuurlijk weer super.. Spannend he.die laatste dagen zijn het zwaarst he? Kan wel zeggen probeer ergens anders aan te denken, maar weet zelf ook wel dat dat gewoon eigenlijk niet gaat.. Als ik het zo lees is morgen inderdaad je NOD.. spannend zeg.. ik duim heeeeel hard mee hoor! Hier geen last meer.. alleen wat afscheiding.. dat is niet zo prettig en had ik de vorige keer niet.. hm.. verder nergens last van.. ja de zenuwen die beginnen nu al haha En niandra.. het blijft rot he..........kop op..
Nee nog geen test gedaan, heb al zoveel negatieven gezien, ik vertik het Ga zaterdag pas op z'n vroegst testen, misschien ook wel niet eens.. Langste cyclus is 28 dagen, goede kans dat ik dat afwacht. Ligt er ook een beetje aan hoe ik me voel, van het weekend ga ik 3 dagen bij een vriendin logeren. Die is 8.5 maand zwanger en haar vriend moet de zee op. Dus als ik zaterdag nog gene bloed heb gezien wil ik misschien wel even testen om het zeker te weten. Scheelt een hoop tranen en pijn als ik bij haar bevalling mag gaan zijn.. Moe zijn is inderdaad niet zo fijn, maar kan een goed teken zijn Zit me echt af te vragen of ik gek aan het worden ben of dat de kwaaltjes inderdaad erger worden. Heb nu continue pijn in m'n buik, maar dat kunnen ook de zenuwen zijn natuurlijk Lastig! Hihi nu al zenuwen, dat wordt nog wat Hoeveelste ronde is dit eigenlijk voor jullie in totaal? Afscheiding heb ik elke IUI heel veel gehad, ik heb er sowieso al wat meer last van dan anderen, maar ik heb echt met inlegkruisjes rondgelopen de eerste dagen. Denk dat het gewoon de Pregnyl is die even heftig is.. Spannend!
Oh knap hoor..dat je nog niet getest hebt!! Maar kan me wel voorstellen dat je dat doet voordat je het weekend gaat ja.. zal best even pittig worden,...maar we gaan bij jou nu ook van het positieve uit hoor Hier is het de 2e iui.. en bij jou? Oh dus afscheiding hoort erbij gelukkig ja hier ook inlegkruisje hoor pff.. anders blijf ik verschonen haha