@Niandra het kan ook aan de Clomid liggen dat je nu later ongesteld geworden bent. Was bij mij namelijk ook het geval. @ Prettymuffin wat kan een mens zich gek praten he... wow maar ik leef echt met je mee. Aan de ene kant denk je ja ik voel iets, maar aan de andere kant denk je ja zal toch wel niet want de vorige keer dacht ik ook al iets te voelen maar bleek ik ook niet zwanger te zijn. Vraag me ook telkens af of ik het zoals veel mensen vooraf al zou voelen dat ik zwanger ben. Wel super knap van je dat je kunt wachten met testen! @Twijfelaartjes wat fijn dat de paracetamol zijn werk heeft gedaan. Er zit alweer bijna een dag op. Nog maar 12 daagjes haha.... het zijn er echt nog super veel he. Hoe gaan we die toch doorkomen
Dat is ook flink balen voor jou. Deel helaas het gevoel, maar toch ben ik ook weer hopvol voor een nieuwe poging. Over een kwartiertje mag ik weer spuiten.. Dag vier vd cyclus, dag twee van het spuiten.. Wat ga jij nu doen?
@Prettymuffin, poeh, spannend hoor, die laatste dagen zijn bijna niet uit te houden he? Nog even volhouden! Hier zijn wij bezig sinds oktober 2011, wij mochten pas met IUI starten toen we in totaal 2 jaar bezig waren. @Silver, ja misschien komt het daardoor. Voor de volgende keer hou ik er in ieder geval rekening mee dat het nu langer kan duren voor ik ongesteld word. @Pascale, wat goed dat je weer hoopvol de volgende poging in gaat. Ik zie dat IUI al eens eerder bij jou is gelukt. Ik hoop heel hard voor je dat het deze keer ook lukt en dat het nu een plakkertje blijft. Wij gaan nu weer door voor de 2e IUI. Ik heb morgen een uitgangsecho en als die goed is ga ik vanaf morgen weer beginnen met Clomid. Dit wordt de laatste poging van dit jaar, zodat we met de feestdagen even rust hebben.
En PrettyMuffin hoe is het??? Hier ben ik na mijn dochter nooit meer echt aan de pil gegaan, maar ook niet zwanger geworden.. in september het ziekenhuis weer gebeld en ze kennen de situatie van onze eerste dus na bloedprikken en zaadonderzoek mochten we gelijk weer starten met de iui. (onze dochter is inmiddels 3,5 jaar dus zolang zijn we dan op zich ook bezig..) Ja silver pittig he haha mijn nod dag is in principe de 19e a 20ste... Mijn eitjes wilde deze maand pas heel laat groeien en daarom heb ik pas laat iui gehad.. de afgelopen 2 maanden werd ik stipt de 19e ongesteld en dat zou dinsdag al zijn...dus ben erg benieuwd.. (vorige maand ook al na dag 8 na iui ongesteld geworden..) Spannende tijden pff... Maar nu heel hard aan het duimen voor PrettyMuffin
@Silver27 het is niet zozeer dat ik kan wachten met testen, het is meer dat ik gewoon niet durf. Zou het mezelf zo niet vergeven als ik negatief test en dan de volgende dag gewoon ongesteld wordt. Heb dat nu al zo vaak meegemaakt. Dus ik ga pas testen als het veilig is Had gisteren wel gigantische testdrang, maar ik vertik het! @Pascale Eerste spuit weer gezet? Op welke dag heb je meestal je ei? @Niandra inderdaad niet uit te houden, super slecht voor m'n rust dit @Twijfelaartjes goed hoor Wakker geworden met nog steeds krampjes. Tepels zijn iets minder gevoelig, maar het is nog vroeg op de dag. Meestal wordt het later op de dag wat erger (voor zover ik over meestal mag praten ). Vind het echt rete spannend! Durf niks meer te denken, aangezien ik nogal de neiging heb om mezelf helemaal gek te maken. Maar het is verdomde lastig zo Ik wou dat het zaterdag was, dan had ik tenminste duidelijkheid. Gisteren mezelf echt gedwongen om niet te testen, super moeilijk, maar ik vertik het om een negatieve test te hebben. Dan wacht ik liever tot zaterdag, dan is de kans wat groter. Misschien dat ik het zelfs nog wel langer uitstel..Bah!
Hallo dames Ik heb zowat zitten lezen door jullie berichten. Wij proberen ook zwanger te worden via inseminatie. Ik zit momenteel ook in de wachtronde. Maandag zou ik bloed moeten laten prikken. Erg spannend... Ik zit nu op dag 11 na de inseminatie. Dit is mijn 5de ronde. 1ste inseminatie was ik meteen zwanger jammer genoeg is het op 21 weken misgelopen en zijn we ons zoontje verloren. Ondertussen heb ik al 4nieuwe pogingen achter de rug. Veel succes voor jullie allemaal groetjes..
Oej wat heftig voor je mijn xander. Hoop voor je dat het snel mag lukken! Je komt steeds een dagje dichterbij prettymuffin. Het wordt echt super spannend nu. Maar wat gaat het hard bij jou dan twijfelaartjes. Ik dacht dat je altijd 14 dagen na de eisprong ongesteld wordt. Dan zou het bij jou dus ook nog maar 6 daagjes duren. Wat fijn. Ik moet nog minimaal tot de 25e wachten Vanochtend begon bij mij hoofdpijn wat ik nu nog steeds heb en krampen in mijn buik. Wat Is dat nu weer vraag ik me af... wil het zo graag maar is volgens mij nog veel te vroeg
Jaa prettymuffin,.. snap dat je wacht.. maar zaterdag zou ik het doen voor je weg gaat het weekend.. ben zo benieuwd... duim hard mee voor je... erg he die kwaaltjes,..dat maakt het nog erger dat je het gaat denken,.. knap dat je het gister niet gedaan hebt hoor!! Ik zou het misschien niet kunnen laten hoor!!! Ja Silver het zegt natuurlijk nog niets he..misschien is deze maand mijn cyclus ineens weer anders maar de laatste twee maanden was die heel stipt,.. eigenlijk sinds ik de hormonen spuit..Als je nu test...dan zit ben ik bang dat de pregnyl er nog in zit en test je positief...pittig he meid.. maar hou vol!!! Hier zijn de krampen over alleen nog steeds veel afscheiding haha En vanmorgen had ik echt erge steken in mijn onderbuik... dus had de hoop alweer verloren...maar we wachten netjes af Jeetje mijn Xander..ook spannende weken voor jou dus! Wat pittig zeg van je eerste zwangerschap.. 11 dagen nu na iui.. wanneer is je NOD dag en mag je evt testen? Succes!
Hallo Bij mij in het ziekenhuis zeggen ze niet echt wanneer ik mag testen. Ik moet gewoon de 18 bloed laten prikken.. Dus normaal moet ik nog geduld hebben tot maandag maar kon het vandaag niet meer aan. Ben een test gaan kopen maar nu was er geen lijntje in het controle venster. Heb ik eigenlijk nog nooit aan de hand gehad jullie ? Ik ben de vorige keren altijd rond de 12 de of de 13 de dag ongesteld geworden dus... Super spannend maar dat is voor ons allemaal zo... Groetjes
@Mijn Xander waarom moet jij gelijk bloed laten prikken dan? Ik hoef niet terug te komen na het ziekenhuis, alleen als we een nieuwe ronde in gaan en dan ook pas op dag 9 voor de eerste fm. Wat heftig van je vorige zwangerschap, weet nooit zo goed hoe ik daar op moet reageren.. Dag 11 is wel vroeg om te testen, zeker in de middag. Ik zou gewoon van het weekend met ochtend urine een testje doen @Sliver27 We zijn er bijna inderdaad! Woehoe Hoofdpijn en krampen kan ook positief zijn he! Ik heb ook al een week lang krampen en buikpijn, wie weet wat het allemaal betekend! Hoofdpijn hoor je ook vaker Of zijn dit dingen je normaal ook altijd hebt als je ongesteld wordt? @Twijfelaartjes voor jou gaat het ook alweer snel zeg, lekker zo'n korte lf! Ook voor jou geldt, die steken kunnen ook positief zijn Ik merk vooral dat ze bij mij anders zijn dan normaal..lekker duidelijk Net stiekem even tarotkaartjes laten leggen en een gelukskoekje gedaan. Ik sloeg stijl achterover. Gelukskoekje zei: Uw liefste wens zal uitkomen! Tarot voor de maand: Vandaag worden er nieuwe lijnen uitgelegd. Je kunt iets bijzonders tot stand brengen. Hindernissen kunnen spelenderwijs weg genomen worden. Keywords: Verandering, hoop, ontspanning, balans, moed en kracht. Tarot voor vandaag: Het wachten is niet meer nodig. Concentreer op het doel en maak gebruik van e doorzettingsvermogen. Vandaag komt iets in beweging, zorg dat alles aanwezig is om dat doel te bereiken. Durf is hier een onderdeel van. Wellicht moet iets vertrouwd daarvoor worden achtergelaten. Wees alert op wat er gebeurt en geniet van deze dag! Lekker dan..
Haha nou PrettyMuffin!! We gaan er gewoon vanuit dat de kaarten gelijk hebben Spannend....hahaha Dat durf ik nooit aan van die kaarten leggen.. Wel heb ik mijn trouwring aan een ketting gedaan en dan langs mijn hand gehaald (dan boven je hand houden rondje=meisje/heen en weer=jongen/stil is klaar) kwamen 3 kindjes uit Min eerste was zeer waarschijnlijk een tweeling volgens alle artsen etc maar er kwam nu nog een kindje...hihi dus heb weer moed.. alleen wanneer.... Ja wel lekker zo'n korte lf...weet wel gelijk waar ik aan toe ben.. @Xander, wat apart zeg dat bloedprikken, maar dat is wel handig.. je weet het in elk geval direct zeker! Respect hoor dat je het zo goed neer kan zetten zo in een forum.. fijn dat je zo je verhaal kwijt kan,..het lijkt mij zo zwaar.. En kop op he dag 11 is vrij vroeg hoor!!(bij een normale cyclus!) Gewoon het weekend (vol proberen te houden ) testen in de ochtend!!
@Elphaba dankje! @Mijn Xander raar dat het er zo verschillend aan toe kan gaan bij ziekenhuizen. Hoop dat je hier inderdaad goed je ei kwijt kan @Twijfelaartjes ik heb ook nog nooit kaarten gelegd, maar ik zoek gewoon naar een klein stukje bevestiging dat ik niet gek aan het worden ben. En dat komt van alle kanten binnen. Heel apart Pendelen heet dat geloof ik met je ring, wel apart! Ik kan daar dan weer niet zoveel mee @Silver ik hoop het ook!
Goedemorgen dames! Nog steeds niks te zien hier. Dik veel buikpijn en een algemeen gevoel van 'bluh'. Spannend dus! Ik denk dat ik vanavond of morgenochtend een testje ga wagen!
Hallo allemaal @pretty muffin ja ik heb hier al meerdere dingen gelezen die heel verschillend zijn van ziekenhuis tot ziekenhuis! Nja wat is goed en wat niet best is gewoon dat we allemaal ineens zwanger zouden zijn! Hier ook dag 12 en geen regels.. De spanning is er niet minder op geworden! @twijfelaars het is ook heel zwaar maar als je er voor staat kan je meer aan dan je denkt! Het is zo en mijn man en ik moeten erdoor willen of niet. Maar het is voor ons allen hier zwaar een kindje verloren of niet deze behandelingen en dat wachten is niet volgens de natuur dus het is verdomd zwaar. Maar we gaan voor een positief einde Hebben jullie al symtomen of ? Ik zou zo graag testen maar ook zo graag weer niet ! Dan denk je ja maar je hebt je regels toch nog niet dat is ook goed. Dan denk ik weer die zijn ook op een paar min daar want wat er vanbinnena an het spelen is weet je niet! Soms wou ik dat mijn buik doorkijkbaar was dan kon ik volgen dat zou me veel spanning besparen ! Want stress en zwanger worden gaat niet goed samen! Veel geluk voor ons allen... Fingers crossed...
@Mijn Xander je zit nu twee dagen voor NOD toch? Ik ben zelf heel bang voor een negatieve test, vandaar dat ik zo lang wacht. Ben nu twee dagen over tijd, dus misschien dat ik het vanavond aandurf Ik loop krom van de symptonen. Heel veel buikpijn en steken in m'n lies/stuitje. Voel me ook gewoon niet lekker. Maar dat kan ook de spanning zijn Wat heb jij voor symptonen?
Spannend meiden!!! Prettymuffin... ben zoooo benieuwd...al twee dagen over tijd en al die symptomen.... duim duim duim..... En mijnxander... 2 dagen ervoor en nog geen gevoel dat er iets aankomt? Spannend..........ook voor jou duim ik weer mee hoor!!! Spannend hoor hoop op 2 positieve testen van jullie dit weekend Hier de eerste menstruatiekrampen alweer gevoeld .. Erg snel na iui dus ik hoop op iets anders, maar het voelt nu of ik vandaag of morgen ongesteld wordt..