Hallo ik heb elke keer de inseminatie gehad op dag 18 van mijn cyclus nu deze inseminatie heb ik gehad op dag 20 van mijn cyclus. Normaal ben ik steeds ongesteld geworden op de 28ste of de 29ste dag van mijn cyclus. Nu zit ik op dag 31 van mijn cyclus. Maar word ik nou ook later ongesteld als je eitje later is gesprongen? erg spannend. @pretty muffin nou al 2 dagen over tijd dat is spannend. Je symptomen kunnen alle kanten op. Heb al veel zwangere horen zeggen dat ze ongesteldheid voelde en het eigenlijk een zwangerschap was. Er zijn er ook die zeggen niets te voelen. Wat zal het zijn dat is de grote vraag!? Welke symptomen ik heb weet het eigenlijk niet ik voel van alles maar wat is echt. Als je zo graag zwanger wil zijn voel je wat je wil voelen heb ik al ondervonden. Met momenten ben ik wat misselijk vooral s `avonds en s `morgens. Maar ik durf er niet op vertrouwen! @twijfelaar jij mag ook binnen 3 dagen testen? Op welke dag van je cyclus ben je geïnsemineerd? Ik hoop ook mee voor jou het kan altijd ! Groetjes...
JAAAAAAAAA PrettyMuffin!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!! Super!!! Wat goed zeg!! Eindelijk weer een positief nieuwtje!!! Wauwie dus toch maar vast getest MijnXander, volgens mij blijft de lengte van je cyclus hetzelfde ongeacht wanneer je geïnsemineerd bent zeg maar.. was bij mij vorige maand ook! Deze maand had ik de iui pas op dag 23.. laatste twee maanden werd ik de 19de ongesteld, dat zou dinsdag al zijn en ik heb afgelopen maandag pas de iui gehad. Ik test niet.. heb nu al alle klachten van een beginnende menstruatie helaas.. dus denk dat die deze maand zelfs vroeger is.. Dus... spannend voor jou ook...wanneer ga je testen denk je?
Dankjewel dames Ben zo blij! Sta echt te stuiteren De test was gelukkig ook overduidelijk positief, dus geen twijfel meer mogelijk! @Twijfelaartjes nu gaan we natuurlijk keihard voor jou duimen! Hopen dat de menstruatie klachten gewoon van een zwangerschap zijn Het enige wat bij mij anders was, was de buikpijn. Die voelde net niet als menstruatiepijn. Verder was alles er gewoon, alleen wat eerder dan normaal Dus we blijven hopen!
Proficiat ! Super geweldig voor je... Geniet doe alles waar je zin in hebt en trek je nergens wat van aan want jij bent ZWANGER ! Super proficiat ik ben heel blij voor je! Ik ben vandaag nog niet ongesteld dusja nog een spannend dagje voor me! Groetjes
@twijfelaar Ik denk morgen. Ik ben 1 keer zwanger geweest na een iui en doen heb ik op dag 13na de iui getest en had ik een heel licht positief streepje dus denk dat ik me dan best aan die dag hou! Vorige keren heb ik nooit moeten testen altijd al ongesteld geworden dus... Ik vind het erg spannend nu maar voor jou is het ook spannend ! Lets hope... Welke dag zou je ongesteld moeten worden ? Groetjes
Wow muffin gefeliciteerd... Ik was vanmorgen zo benieuwd of het was gelukt dat ik je maar even heb gezocht!
En prettymuffin hoe is het? Nog steeds aan het stuiteren?hihi Lekker gevoel of niet?? Hoe is het verder met de dames? Hier was het rustig, maar vandaag weer met enorme menstruatiekrampen opgestaan..pff... zenuwslopend gedoe zeg...
Misschien ook wel goed nieuws twijfelaartjes... het is nog te vroeg voor menstruatie toch? Hoop het zo voor je. Hier is alles rustig. Bij mij duurt het nog 9 dagen voor ik mag testen maar deze week is gelukkig wel voorbij gevlogen zal aankomende week wat minder zijn ben ik bang. MijnXander wat ook een hele spannende tijd voor jou. Wanneer mag jij gaan testen? En hoe is het met jou PrettyMuffin? Al wat meer last van zwangerschapskwaaltjes. Hoop dat je er lekker van kan genieten
Overmorgen zou ik al weer ongesteld moeten worden dus het zou al kunnen,... heb nu al de hele morgen op bed gelegen met enorme krampen en vooral erge hoofdpijn pff... kan ook gewoon een griepje zijn misschien... maar omdat je weet wat er allemaal in je lichaam gebeurd verlies je de hoop snel..
@prettymuffin ... Gefeliciteerd helemaal geweldig .. lekker van je zwangerschap gaan genieten ... spannende tijden ... @twijfelaartje je hebt toch vorige week je I.u.I gehad heb je dan met combinatie pregnyl want dan word je meestal 14 dagen na de i.u.i ongi dus het is best wel vroeg ... Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook gevoel gewoon ongi te worden .. maar werd het toen nie ... dus bleek wat ik voelde dat de baarmoeder groeide en bandenpijn was maar ook dat is nog wat aan de vroege kant lijkt mij ik ga gewoon duimen dat het van de innesteling komt ... en dat je volgende week een mooie positieve test in je handen hebt ... xxxx
Heey @Sankyra, klopt dat ik het vorige week maandag pas heb gehad, maar dat was al dag 23 van mijn cyclus omdat mijn ei niet groeide...vorige maand had ik ook pas laat mijn iui en werd ik ook na 8 dagen al ongesteld.. Net al het eerste bloed gespot helaas en toch ook maar ff een test er tegenaan gegooid door alle twijfels maar deze was negatief helaas laat het dan nu ook maar doorzetten dan kunnen we door..
Nee nog niet... Had vanmorgen een afspraak in het ziekenhuis en zou gelijk een uitgangsecho krijgen, maar vanmorgen vroeg is het gestopt... nu duimen dat het wegblijft en misschien toch een innesteling was...nu weer zenuwachtig En hoe is het bij jou?
Hi, las net je reactie in het andere topic! Gelukkig dat er nog hoop is! Heel erg spannend zeg!! Hier word ik nu al lichtelijk gek, maar dat komt meer omdat ik gewoon niet weet of de pregnyl me nog dwars zit of dat er meer aan de hand is... Ik heb hier ook een topic geopend vanmorgen, maar nog geen reacties. Had ook niet echt een duidelijke vraag volgens mij, maar ik moest ff mijn hersenspinsels kwijt
Erg is dat he? Wel fijn zo'n forum he? gewoon even je hart luchten...Heb jij de 11de je pregnyl gespoten? Hier de 9de en de 11de de iui en gister negatief getest dus het is er bij mij uit...(nu duimen dat die weer positief wordt..)maar... als je het vol kan houden zou ik echt wachten met testen! Hoe moeilijk het ook is heb je veel klachten nu?
Nee ik heb ook de 9e Pregnyl gespoten, en de 11e IUI. Goed om te weten dat het er bij jou uit is!! Ik heb sinds vandaag wat last van gespannen borsten, dus dit hoeft niet perse met de Pregnyl te maken te hebben Gisteravond een zeurende bm, best vervelend was het....maar ik ga nog niet testen hoor. Ik heb alleen de digitale van cb, en die zijn een beetje duur om zo maar even te gebruiken. Ja, dit forum is soms echt een uitkomst als je wat van je af wilt schrijven .
Ik moet ook nog even geduld hebben... Maar dat heb ik totaal niet! Rond maandag/dinsdag NOD, maar word gek van alle kwaaltjes. Eerst door de Pregnyl (zondag de 10e gespoten), en nu komt er van alles bij (sinds vanmorgen erg misselijk). Dinsdag de 12e heb ik 1e IUI gehad. Zal ik vanavond een testje doen om te kijken of de Pregnyl uit mijn lijf is? Wat zouden jullie doen? Twijfelaar... Je houdt het wel spannend zeg!