Na hoeveel dagen na iui testen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Twijfelaartjes, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Als je goedkope testjes heb liggen zou ik ook kijken of ie nog positief is shushi28 ;).
    Ik zit eraan te denken om vanavond eens te testen met een ovulatietest van sensitest. Die slaan toch ook uit op HCG?

Ow ja, wat ik nog een vervelende bijwerking vind is, ik stink steeds zo uit mijn mond :(, rare smaak steeds...bleh bleh.

2. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Ik heb die goedkope (gevoelige) dipsticks van Sensitest... Dus ga het gewoon maar even doen vanavond denk.

3. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ben benieuwd!

4. Twijfelaartjes

Twijfelaartjes Actief lid

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wel fijn om te horen dat het niet alleen bij mij kriebelt ;) maar.......mijn eigen arts vanmorgen zei,.. probeer niet te testen tot 10 a 12 dagen na iui.. dan is de test het betrouwbaarst.. het kan nu nog alle kanten op! Voor hetzelfde geld zit de pregnyl nog wel in je lichaam...test je positief ben je helemaal happy (en logisch ;) ) en word je na een paar dagen toch ongesteld,..
    Kop op meiden...(ook al snap ik het als jullie testen hoor hihi deed het zelf ook..)

Ja hier blijft het spannend...zal mijn nod ook eens aanpassen na toch de 25ste... en nu maar duimen :)

5. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik ga niet testen om te kijken of ik al zwanger ben hoor, dat is echt kansloos deze week nog ;).
    Ik zou alleen willen kijken of er nog hcg aanwezig is...

6. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Bij mij ook nog kansloos om te testen op zwangerschap, dat doe ik zondag/maandag pas...

Maar vooral benieuwd of de pregnyl eruit is.

7. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat is op zich ook best handig.. alleen.. zoals nu bij dat die negatief teste..lijkt mij zo apart als die nog ineens positief wordt.snap je? Maar..we gaan ervoor.. ben benieuwd meiden haha laten jullie het even weten?
    Wordt een spannende week voor ons volgende week!

8. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Pff, ja idd!!
    Ik trek het niet hoor :p

9. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Die wacht weken die zijn wat he dames .. hier de 22e nod maar wacht met testen tot de 23e ... want dan weet ik zeker dat het kan ... want ze zeiden in Bernhoven / en bij radboud waar ik nu loop echt pas 14 dagen na de i.u.i testen want anders kan de test vals resultaat geven ;) ...

@twijfelaartje kunnen ze geen bloed bij je gaan prikken om te kijken hoe en wat ;) ... dan ben je ook nie meer zo onzeker etc ;) ..

En dames niet alleen pregnyl geeft bijwerkingen hoor .. als je iets graag wil kan je lichaam je ook heel goed voor de gek houden .. ken dat maar al te goed ;)

heel erg veel succes en gewoon nog even geduld hebben misschien word je dan heel goed beloond ;) .. maar ovulatie testen testen geen zwangerschaps hormoon ;) alleen dat hormoon dat je rond je eisprong hebt ;) ...

xxx

10. Silver27

Silver27 Actief lid

14 okt 2013
    276
    44
    28
    Oh twijfelaartjes wat maak jij het spannend zeg :) Wow zit hier met een dikke smile op mn gezicht. Jij doet deze ronde ook gewoon nog mee Hihi.

Wat is het toch spannend he dames. Bij alles wat ik nu voel denk ik eraan Maargoed nog 6 dagen aftellen

11. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Zoooo... Testje gedaan; negatief, dus geen Pregnyl meer in mijn lijf. Nu op goede hoop naar einde van komend weekend! Vol ongeduld!

12. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Goedzo!
    Ik heb net toch nog een ovulatietest gedaan van sensitest. Een heel vaag tweede streepje, die heb ik altijd met die testen. Toen ik vlak na de pregnyl zo'n test deed was ie knal positief. Ik ga er dus maar vanuit dat de pregnyl nu ook wel uit mijn lijf is.

13. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Maar zo'n ovulatietest reageert toch op het LH-hormoon, niet op HCG...? Dacht ik hoor.

Wat grappig dat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten!

14. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik zag iemand hier op het forum met een positieve ovulatietest en gelijk daarna een positieve zwangerschapstest. Maar ik weet het ook niet zeker hoor of het daadwerkelijk kan.

Ik had vandaag bij een vriendin info opgevraagd over pregnyl, wanneer het uit je lijf is zeg maar. Zij werkt bij een apotheek en daar zeggen ze (ik citeer): de halfwaardetijd van pregnyl 5000ie is 33 uur, dus na 66 uur is het afgebroken zou je zeggen maar het kan zeker nog wat langer duren. De optimale werking is bereikt na 20 uur.

15. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Ok... Handig om te weten! Ach ja, het wordt een spannend weekend voor een boel! :)

16. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Volgens mij klopt het niet hoor trouwens. Als het elke 33 uur halveert, betekent het toch niet dat het na 66 uur uit je lijf is? Als ik het dan goed bereken, zou het ca. 11 dagen moeten duren...

17. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Tja, ik zou het niet weten... heb zondag de 10e gespoten, en is er blijkbaar nu uit. Maar nog steeds kwaaltjes, dat dan weer wel (zeurende onderbuik & steekjes, gevoelige vollere borsten, etc). Héél frustrerend! Haha!

18. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik heb precies hetzelfde als jij!
    We gaan dit volhouden hoor, wij kunnen dit! :D
    Morgen is het alweer woensdag... Haha.

19. shushi82

shushi82 Actief lid

14 nov 2011
    392
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Gem. Haarlemmermeer
    Wanneer ben jij van plan te gaan testen? Ik hoop het tot maandag vol te houden, maar vermoed dat ik zondag wel al voor gaas zal gaan. Kan echt niet netjes wachten of mijn ongesteldheid gaat komen denk.

20. Twijfelaartjes

18 okt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi dames geweldig dit... nu op naar het weekend!!!
    En dan natuurlijk allemaal positieve testen!! :)

Deel Deze Pagina