Hoi meiden, ben een dag overtijd heb gisteren getest negatief ( kon niet wachten ) heb vandaag weer getest weer negatief zijn er meiden die dit ook hebben meegemaakt en dat ze naar een paar dagen de testen zwanger aan gaf. ik heb trouwens wel de zwangerschap dingen zoals moe,hoofdpijn gevoelige tepels enz
Op zich kun je bij 1 dag overtijd al testen maar er zijn mensen die pas later posi testen. Ik zelf teste ook pas na 5 dagen positief.
Hoi Ilayda, Dat verschilt van persoon tot persoon. Bovendien weet niet iedereen precies wanneer haar NOD is... ben jij heel regelmatig en niet meer aan het ontpillen? Anders kan je NOD misschien ook een paar dagen later zijn dan jij denkt (dit heb ik regelmatig gehad; mijn cyclus is niet heel erg regelmatig). Over het algemeen is het advies om na een negatieve test 3 dagen te wachten voor je weer test. Je HCG moet dan weer zo gestegen zijn dat de kans groot is dat de test dan wel positief is (als je tenminste zwanger bent). Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent! Groetjes, Minipi