Plasluiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ons dochter komt de laatste dagen weer vaak s'nachts en dan heeft ze elke keer zo'n ontzettende plasluier. Dat zou ze nooit tot de volgende ochtend vol kunnen houden.
    Hoe komt dat en wat kan ik eraan doen?

2. Tamara1979

23 jan 2008
    89
    0
    0
    Mijn dochter komt ook vaak nu in de nacht. En ook dan heeft ze een ontzettende plasluier. Volgens mij worden ze daardoor wakker en hebben ze gelijk trek. Geen idee wat je er aan kan doen....

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik weet niet wat voor merk je gebruikt, maar ik had dat probleem ook altijd met de Etos luiers. Mijn zoontje werd dan om 6 uur wakker met een giga-plasluier. Nu gebruiken we Pampers baby-dry, dat is met een extra absorptielaag. Sindsdien slaapt hij gewoon weer door tot half 9 of later.

Groetjes Saskia

4. Tamara1979

23 jan 2008
    89
    0
    0
    Ik gebruik ook pampers baby dry. En ze heeft in de ochtend altijd een mega plas luier. Maar nu ze in de nacht komt, ook. Ik moet m echt vervangen, anders lekt hij door.

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Jullie kindjes slapen zeker al vroeg in de avond? Misschien een idee om ze nog even wakker te maken voor jullie gaan slapen om een nieuwe luiers te geven? Ik weet alleen niet of ze daarna dan gewoon verder slapen.

6. Tamara1979

23 jan 2008
    89
    0
    0
    Ja dat klopt, Sanne gaat om 18.45 slapen. Maar ze heeft al een giga luier als ze wakker wordt voor een fles, en dat is niet altijd zo. Alleen deze periode, omdat ze overdag zo actief is denk ik..
    En op het moment drinkt ze ook onwijs veel..

7. Niet meer actief

danisha ligt ook vaak al om 7 uur in bed en rond 8 uur is ze wakker met een paar kilo aan luier haha maar ze wordt er niet wakker om ofzo

Deel Deze Pagina