Zijn er misschien mensen op het forum die overtijd waren en pas na langere tijd een positieve test in handen kregen? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Ben nu 6 dagen over tijd en heb net een test gedaan.. Helaas negatief... Heb wel het gevoel zwanger te zijn... (grotere, pijnlijke borsten en tepels, lage rugpijn..) Ik heb getest met een huismerktest van kruidvat.. Alvast heel erg bedankt voor de reacties!
ik testte pas na 7 dagen licht positief...maar had al veel eerder het gevoel dat het raak was. Na 11 dagen stond er dan eindelijk ZWANGER op de test! succes met wachten en hoop dat het raak is
Je kan ook een langere cyclus hebben. Je bent net gestopt met de pil. Ik lees wel vaker op het forum dat de eerste 2 cyclussen redelijk regelmatig waren en dat de 3e op zich liet wachten. Dus misschien is dat nu bij jou ook het geval? Of anders even zoeken naar een gevoeligere zwangerschapstest?
Zou de digitale test van Clear Bleu halen,die is erg goed.Is wel prijzig,maar er zitten 3 testen in. Succes! Groet, Monique
Hoi Zoe, Ben zelf nu 7 dagen overtijd en gister weer negatieve test- de huisarts zei dat ik over een week weer moest testen en dat in ieder geval in de derde week de test positief moet zijn. Het kan namelijk zijn dat er gewoon nog niet genoeg zwangerschapshormoon in de urine zit. Succes!
bedankt voor alle fijne tips! Ik wacht nog een week gewoon af en ga dan een andere test halen.. Als het dan nog niet raak is dan zal het echt nog niet zo zijn.. Nu blijf ik toch nog wel een beetje hoop houden...
je moet natuurlijk ook niet vergeten dat je nog maar net gestopt bent met de pil en je cyclus zich nog helemaal moet "herstellen" en dat kan soms zelfs wel een paar maanden duren voor er weer een beetje "regelmaat" inzit... veel symptomen van zwanger zijn behoren (naar vele verhalen gelezen te hebben) ook bij het stoppen met de pil en de ene maand kun je last hebben van tig dingen die je ook hebt of kunt hebben als je zwanger bent, terwijl je dus niet zwanger bent... de 1e x duurde het 33 dgn voor je je periode kreeg, de 2e keer 35 dgn, misschien nu wat langer of is er iets anders (stress-ziek geweest) aan de hand waardoor je menstruatie nu uitblijft? ik hoop in ieder geval van harte voor je dat je bij diegene hoort die pas "laat" positief test.... succes... gr.smoekie
Ik heb in 2006 (klinkt alweer zo lang geleden... ) op 25 november getest, op de 35e dag. Ik testte met een digitale test van ClearBlue, en die zei: niet zwanger. Ook ik voelde me erg zwanger, dus heb een week later nog een keer getest, en op 2 december gaf de test wel zwanger aan! De 42e dag dus. Hopelijk is het bij jou ook raak!