hallo meiden even een vraagje? na hoeveel dagen hadden jullie een duidelijke positieve test? hoor graag jullie reacties groetjes bianca
heb twee dagen voor nod (volgens vorige cyclus) getest. digitale test gaf toen al zwanger aan. toen nog een dag na nod getest en weer positief!
ik heb gistern en vandaag getest. gisteren 4 dagen voor nod en vandaag 3 dagen voor nods en vandaag was die al weer veel duidelijker als gisteren
Ik had vanmorgen een test gedaan en zag een lichte 2e streep, maar zo vaag... Dus ik op naar de etos en een clearbleu test met + en - gehaald. En ja hoor een vette + (vandaag pas op dag 28 van cyclus, die zit altijd tussen 28 en 31 dagen bij mij, maar kon niet wachten) Maar ik neem aan dat ik dus wel zwanger ben. Kan het alleen nog niet geloven. Zonder dat ik over tijd ben, al een positieve test.
4 dagen voor NOD licht 2e streepje. 3 dagen voor NOD ZWANGER op t display van Clear blue 2 dagen na NOD een mooie dikke tweede streep
Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn! Misschien had je een hele late eisprong...Mijn zus testte pas 10 dgn na nod positief.