Goedemorgen dames, Moet ff wat kwijt.... Ben zo zenuwachtig, heb vandaag mijn nod.. Ben het nog niet Maar durf nog niet te testen, is mijn 2de ronde. En heb eigenlijk nauwelijks verschijnselen. Ik ben zo nu en dan wel misselijk, maar hou mezelf voor dat dat komt door niet goed eten ofzo.. Durf gewoon nog niet te hopen dat het al raak is.. Ik heb een keer gelezen dat de banner 1 dag te vroeg is, omdat er gelijk op je NOD al één dag overtijd staat. Wat zouden jullie doen? Veel liefs Devana
Hoi, Ik kan met je meespreken. Ook de tweede ronde, vandaag volgens de banner NOD, volgens mijn vermoedelijk ei pas morgen/overmorgen. Ik heb gisteren al getest (2keer!) beide keren een heel licht roze schaduwlijntje. Vanmorgen nog een keer, weer hetzelfde. ik ga morgen weer testen, en vrijdag ook, kijken of het donkerder wordt.. Ik zou als je kan wachten nog een dagje wachten, en anders nu. Je hebt toch wat symptomen dus... Niet bang zijn, gewoon doen! Succes!
Thnx voor je reaktie, gek hoe onzeker je kan worden ineens! Als mijn vriend zo wakker is ga ik toch maar testen denk ik, mocht het niks zijn dan kunnen we vanavond lekker aan de drank Bedankt voor je reaktie, spannend voor jou hoor! Ik duim voor je Liefs Devana
ow wat super ! gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd meis geniet ervan ik zei het toch Gewoon testen hihihih
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Hier nog zo'n onzekere bange muts... aan de ene kant heb ik 't gevoel dat ik zwanger ben, aan de andere kant ben ik bang dat ik mezelf weer helemaal gek loop te maken. Afgelopen weekend al getest met matcare ultra, die gaf negatief aan. Heb nu nog 1 test liggen, maar heb mezelf voorgenomen dat ik niet eerder dan a.s. zaterdag mag testen. Zou wel heel toevallig zijn als het wel zo is, want a.s. dinsdag hebben we onze eerste afspraak bij de gynacoloog om te kijken of alles wel in orde is bij ons... Ik hou jullie op de hoogte! Liefs, Con
Hey meiden, Ontzettend bedankt, kan het zelfs nog nauwelijks bevatten... Heb zelfs een 2de test gedaan, en mijn vriend bijna over ééntje laten plassen om te kijken of ze wel goed werkte! Maar ook de 2de dik positief! Gewoon 2 dikke vette strepen per test! Onwijs bedankt voor jullie reaktie Veel liefs