na hoeveel dagen overtijd een duidelijke positieve test?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bianca019, Apr 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Bij mijn laatste zwangerschap: 1 dag voor NOD negatief, dag van NOD negatief, 3 dagen na NOD negatief en uiteindelijk 6 dagen na NOD positief.

Zolang je niet ongesteld bent, kan het nog beide kanten uit!

2. Nifi

Nifi Lid

Apr 29, 2008
    5
    0
    0
    Office manager/ PR
    Geleen
    Hoi,

Mijn eerste test heb ik gedaan na 4 dagen "overtijd" (wel pas sinds medio januari gestopt met de pil...mijn langste syclus was 31 dagen....dus op dag 35 getest). Deze test was negatief. 7 dagen later weer een test gedaan (dag 42) en deze was overduidelijk..... er verscheen direct een dikke plus:D! De dag erna voor de zekerheid nog een test.... deze was uiteraard weer positief. Beide keren heb ik clearblue gebruikt.

Groetjes,

Nifi

3. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Ik testen op mijn NOD positief met een kruidvat test en een digitale van CB.

4. koetjeukkel

Apr 30, 2008
    27
    0
    0
    Vandaag mijn NOD. Test xtra sensitive van sensitest gedaan en een heel licht streepje te zien. Zo licht, dat ik twijffel. Toen m'n vriend thuiskwam de test laten zien, zonder uitleg wat het zou betekenen. Ik vroeg wat zie je? Hij antwoord een dikke streep (controlestreep) en een heel licht streepje.
    Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het werkelijk zo is, aangezien dit pas onze eerste ronde is. Ben in december gestopt met de pil, maar nog een paar maandjes voorzichtig aan gedaan.
    Misschien morgen maar weer testen? En als deze duidelijker is, wanneer moet ik dan de huisarts inschakelen?

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    weer negatief vandaag :(

Share This Page