Lieve meiden, zijn er mensen die pas na een aantal dagen overtijd positief testten ( miss na een aantal neg testen?) Ben nu 4 dagen overtijd, had 2 neg testen, en geloof eigenlijk niet meer dat er dat er een positieve zou kunnen verschijnen. Ik ga er van uit dat ik ongi word, heb dat gevoel ook al een week ( dat t echt los gaat barsten) maar er komt niets... Dat gevoel heb ik vooral s ochtend vroeg, en s avonds ) verders heb ik wel wat klachten nu ( branderige ogen, pijn in onderrug, pukkeltjes in mijn gezicht) maar geen erg pijnlijke borsten of wat dan ook. weet niet meer wat ik moet denken! HELP liefs dana
Bij mijn eerste 2 heb ik na 2 weken pas een test gedaan toen ik getest had was ik dus 6 weken zwanger...als ik weer over tijd ben dan ga ik het weer zo doen... liefs Brit
Ik ben hier eigenlijk ook wel erg benieuwd naar de antwoorden. Zelf zit ik zo min of meer in hetzelfde schuitje als Dana. Ook 4 dagen over tijd, gisteren een negatieve test. Het kan dus echt zo zijn dat je pas na één of twee weken na je NOD positief test? In dat geval nog eventjes afwachten dus. We zullen zien...
hallo allemaal, ik heb een vraagje, ik heb vrijdag een zwangerschapstest van kruidvat gedaan,en daar zag ik een dun (maar blauw) tweede streepje..ik heb toen de huisarts gebelt,en die zij ja een streepje is een streepje. daarna heb ik zaterdag en zondag een test van clear blue digital gedaan,die gaf niet zwanger aan maar wel elke keer 2 streepjes,(maar ook dun) heeft iemand hier ook ervaring mee.
Een dun streepje is een streep dus zou zeggen zwanger. Misscghien toch te vrioeg getest waardoor de CB test nog negtief was. Ik testte met kruitvat meteen op mijn NOD positief en heb gehoord dat dit best een gevoelige test is dus dat kan het verklaren. Voor een CB test heb je gewoon wat meer HCG nodig
Ik zit met hetzelfde probleem, ben nu 7 dagen overtijd en al 2 negatieve testen. Ik begrijp er niks van maar vind het fijn jullie berichten te lezen. ben dus niet de enige, wat kan ik nu het beste doen?
@lafje: de testen van cb zijn minder gevoelig dan het eigen merk van kruidvat. Je bent dus gewoon zwanger, gefeliciteerd! En aan de rest: Ik heb gelijk op mijn NOD positief getest. Maar ik had al een week menstruatiekrampen. Dat bleek later bandenpijn geweest te zijn. Dat was het enige zwangerschapsverschijnsel wat ik heb gehad VOOR mijn NOD. Daarna kwamen de echte tekenen pas. Succes allemaal!
oke ik hoop het ik heb bloed laten afnemen en heb morgen de uitslag maar bedankt voor jullie reactie's, geeft me toch wel wat meer hoop
zucht ....ik ben ook al 6 dagen overtijd, negatieve testen, maar toch een beetje hoop, pijnlijke tepels, en alsof er een soort bolletje zit aan de rechterkant onderin .....jullie reacties geven me een beetje hoop ....
heeey lafje! weet je al iets meer?! en jessy, spannend hoor, irritant dat gewacht he?! hier ook nog niets.. en mijn enige echte duidelijke klachten zijn nog steeds alleen de menstruatiekrampen en last ban mijn onderrug. maar geen grotere of pijnlijke boobs, niet echt felle lies steekjes , en testen neg, dus geen tekenen van zwangerschap :-/ we wachten af
Heb dit ook. Alleen 2 dgn voor nod licht positief getest (album) maar vanochtend negatief...maar nog geen ongi. Ik denk niet dat ik nu alsnog positief zou testen maar ja.....echt stom. Een streepje is in mijn geval niet zwanger.
beste alice, wat vreemd! heb net in je album gekeken, en vind t zeker een positieve test.... kwam t streepje direct? of pas veel later? Ik zou er morgen ochtend nog een tegen aan gooien.. wat vervelend allemaal voor je! eerst posi en dan neg.. bah... laat je t weten? liefs dana