Ja streepje was er gelijk (2 dgn achter elkaar trouwens) en ook blauw. En nu niks. Ben nu dan ook extra teleurgesteld. Vreemd, dat vrouwenlichaam. Ik laat het je weten. Hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt! x
Ja, hier gaat het ook lekker. Vorige cyclus was ik op maandag al heel klein beetje ongesteld en toen zal het zo rond woensdag echt doorgebroken zijn. Pas met vrijen ook echt doorgebroken. Nu nog helemaal niks hierzo. Zelfs met vrijen geprobeerd, maar zelfs dat niet. Niet eens mijn gebruikelijke ongesteldheidsklachten, zoals zere onderrug, buikpijn. Gewoon helemaal niets. Wel af en toe wat pijn net boven mijn liezen, maar dat trekt steeds weg. Vriendlief beweerst dat mijn borsten groter zijn, maar goed dat beweerde hij vorige keer ook. Zwangerschapstest was heel erg negatief gisteren (Sensitest). Dus nu wachten tot zondag en dan nog eens testen met CB digitaal. Maar goed, zag toch ook dat sommige mensen pas 2 weken na overtijd posi testen, dus dat geeft hoop.
hier zijn de duivels na 6 dagen overtijd toch gekomen! beetje teleurgesteld, maar met zekerheid verder naar ronde 7 !
Hallo, Ik teste ook pas een paar dgn naar NOD positief...helaas een MK gehad. Ik zou echt wachten tot je overtijd bent....want het geeft steeds zo een teleurstelling! En het kost ook nog steeds een hoop geld! Succes allemaal, Liefs Deb
Ik had gister ongesteld moeten worden. En vandaag dan positief getest! Wel heel vaag hoor. Geen duidelijke strepen. Maar ze staan er en ik geloof er in!
Gefelictiteerd marije!Zie de streepjes ook Geniet ervan, en voor iedereen die nog aan t wachten is heel veel succes en sterkte! Liefs Deb
hmmm ik zie dat ik gelukkig niet de enige ben die niet direct positief test erg vervelend allemaal dat gewacht ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden en heb die dag getest omdat we feest hadden negatief vandaag weer getest met 5 dagen overtijd weer negatief helaas maar ik heb nu andere testen besteld want ik haal de tests bij schlecker en de vorige keer (helaas mk) gaf deze pas na 1.5 week positief aan (met een week na nod gaf ie nog steeds negatief aan) erg vreemd dus heb het idee dat deze gewoon niet zo gevoelig zijn dus nu maar even afwachten nog en duimen dat het eindelijk raak mag zijn
ik keek even in je album en dit had ik dus ook ! en de tweede die ik deed was niets.. misschien ligt het aan de test?