hallo meiden,vorige maand heb ik 1 dag een beetje lichtroze verloren daarvoor had ik een licht posi zwtest na dat lichtroze verlies niet meer en volgens me ha moest ik dat gewoon als menstruatie rekenen, nou had ik zondag een vet posi ovu test goed geklust zondag en maandag gisterenavond een pijnlijk gevoel in me baarmoeder kan het niet goed uitleggen en net met naar de wc gaan verloor ik weer wat lichtroze, kan dit een ovulatiebloeding zijn?? en kan dat wel omdat ik zondag een vet posi ovu test had? ik hoor graag jullie ervaringen/reaktie s bedankt en lieve groetjes joyce
Als je een positieve ovulatietest hebt, dan springt je ei binnen 48 uur. Je schrijft dat je zondag een positieve ovulatietest hebt gehad. Dan is je ei maandag of uiterlijk vandaag gesprongen. (Vandaar ook je pijnlijke buik/baarmoeder). Die bloeding kan dus heel goed van je ovulatie komen! Voor een innestelingsbloeding is het nog veel te vroeg. Innesteling vindt gemiddeld 5 tot 10 dagen na de eisprong plaats.
hoihoi, dank je wel voor je reaktie voor een innesteling is het ook veeeeeeellll te vroeg maar vroeg me af of het dus een ovulatiebloeding kon zijn heb ik nog nooit gehad volgens mij dus vandaar de vraag. bedankt en groetjes joyce
hoi hoi, ik heb ook nooit een ovu bloeding gehad, laatste keer opeens wel, beetje rozige sliertjes met afvegen. Ben toen wel zwanger geraakt .
hoihoi, bij mij was het echt lichtroze net zoals dat normaal mn menstruatie begint zeg maar btje slijmerig (sorry voor de details) het is nu iedergeval weer over wel nog steeds dat trekkerige zeurende gevoel onderin me buik. vond het zo raar maar tis dus niet zo vreemd hahaha dames beide van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en bedankt voor jullie reaktie. groetjes en liefs joyce