Hallo meiden, Gister had ik behoorlijke buikpijn en ben ik ongie geworden.. tenminste dat dacht ik want vanmorgen was het alweer zowat weer weg.. ook geen krampen meer.. maar voel me nog steeds zoals de afgelopen week.. moe misselijk pijnlijke borsten veel plassen.. Zo voelde ik me ook bij mn andere 3 zwangerschappen.. testen zijn negatief.. (laatste heb ik maandag gedaan) Zijn er meiden dit herkennen? Liefs X C.
ik zit in precies hetzelfde schuitje, mijn test was gister negatief, heb al dagen krampen en gisteravond trok ik mijn nachthemd aan en pasten mijn borsten er niet meer in maar ben niet zwanger volgens de test..... dus ja, herken het wel, maar kan je niet helpen. Misschien hebben we over een paar dagen meer geluk!
I hope so.. Ppff de duivels gewoon helemaal doorbreken weet je tenminste waar je aan toe bent nou ja als het echt helemaal weg is gaan we eind van de week nog maar eens testen.. liefs X C.
Cruella, ik ben ongesteld geworden vannacht en goed ook! MAar nieuwe ronde, nieuwe kansen Hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt!
Hoi meiden, Bij mijn 1e zwangerschap had ik pas na 2 weken een posi test in handen, heb geduld, hoe moeilijk dat ook is...... Ik kan eigenlijk vandaag ook testen, maar ik wacht tot zaterdag......Spannend wel hoor!
ben benieuwd bikkel...ja wachten duurt lang maar ja...ik hoef nu niet meer wachten haha! Hoop dat het deze ronde wel raak is!
Dat hoop ik ook voor jou, Brenda..... Maar weer een kleine teleurstelling, toch? Ik wacht maar geduldig af.........
Ja zeker weer een kleine teleurstelling, vooral omdat ik ook allerlei symptonen had....pijnlijk borsten, zixhtbare aderen en me borsten zijn groter geworden...nou dat gebeurd nooit als ik ongesteld moet worden! HAhah ja geduldig afwachten....ik haat het!
Vorige cyclus had ik die klachten ook en dacht idd zwanger te zijn, maar helaas. Nu voel ik juist helemaal niets! ook ik HAAT dat wachten...ggrrr...... (maar toch doe ik het...)
hoi bikkel.. ik ben 5 dagen overtijd en voel ook helemaal niks .. alleen da ik honger heb .. naja geen vreetbuiien maar voel dat me lichaam vraagt om eten s'morgens bijv. normaal kan ik dan echt niet eten .. raar he .. verder zo af en toe enkel een rommelende darm
hier ook in de wacht. nog steeds niks. geen ongi geen positest. wordt er gek van.. (meer dames overigens , zie topic slijm.. ) wachten duurd lang heh.. :S succes dames!
Hoi Madelief, Het was alsof ik een zelf geschreven stukje las....zo voel ik mij dus ook & lage rugpijn. Bij mijn 1e zwangerschap had ik helemaal niets door, nu let ik op ieder detailtje.....niet zo slim... Wachten...wachten...wachten...
aan bikkel ik voel nu pos ook iets van spierpijn ofzo in mijn maag .. meer (buik) een heel apart gevoel van binnen hahaaha liedje : IK HEB EEN HEEL APART GEVOEL VAN BINNEN hahaha..
hier al 3/4 keer getest. gisteravond, vanmorgen en week terug 2x.(dit mede omdat ik op dag 12 een donkere ovutest had en dus misschien wel eerder ongi/zwanger zou kunnen zijn/testen) en allemaal negatief, had eerst die van testen van kruidvat 2 voor 5 en gister bij de AH effkes testen gehaald dit waren predictor. beide Negatief. dus ga nu wachten en wachten en wachten.. als het zo mag zijn wil ik dat er best voor over hebben hoor zoniet wil ik NU ongi worden! wil dan zowieso toch echt tot het weekend wachten misschien zelfs wel volgende week. overigens misschien stomme vraag hoor, Ik heb al echt een week een inlegkruisje en soms maandverbandje(denk dan heej ik word ongi..) in, hoe doen jullie dit? ook zo of wat?
Hoi Kanjer, Heb je een lichte bloeding dan omdat je een inlegkruisje draagt? Ok we willen allemaal heel graag, maar ben er niet teveel mee bezig.....het loopt zoals het lopen gaat, daar heb je geen controle over. Is misschien makkelijk gezegd en het liefst doe ik ook nu een test, maar van mijn vorige zwangerschap weet ik dat een posi test even op zich kan laten wachten.