Ik teste 9 dgn na tp, 14 na pregnyl duidelijk positief. Vanaf 8 dgn na pregnyl getest en ik hield vage streepjes tot dag 14 dat was 12 dpo.
Ik teste eergisteren, toen was de test omowit (8dpo) vandaag (10dpo) licht streepje.. Kan het dan weer terugkomen?
Die heb ik niet in huis.. En t regent vandaag wel erg hard om een stuk te gaan fietsen! Misschien haal ik hem straks als het droog is, en anders maandag! Is misschien ook wel beter?
Welk merk is dat? Ik zie helaas geen tweede streepje. Maar wellicht dat die over een paar dagen duidelijker is.
Mijn ervaringen met zo van die ' ik zie ze wel, maar met heel veel moeite' streepjes is dat dat nog mini restanten zijn van pregnyl... Mijn eerste keer testte ik op 9 dagen an pregnyl nog duidelijk positief. 11 dagen erna nog licht positief en tot mijn nod 14 dagen na pregnyl zo een ' als je draait en keert staat er misschien wel iets' streepje... De keer dat ik zwanger was testte ik 12 dagen na pregnyl licht positief, maar wel goed duidelijk zichtbaar hoor...
* Als je 5000 IE spuit zit de Pregnyl max. 10 dagen in je lichaam. * Als je 10.000 IE spuit zit de Pregnyl max. 14 dagen in je lichaam. Feit is: 5000 Ie blijft max. 10 dagen in het lichaam en 10.000 IE max. 14 dagen (kan er ook eerder uit zijn, maar dit moet je echt aanhouden). Overigens zie ik helaas het streepje niet, maar goed kan altijd nog komen... Ik hoop het voor je!!