Hallo meiden, Wij starten deze cyclus met onze eerste ivf poging. Heel spannend dus. Nu krijg ik net de recepten binnen en het schema om te spuiten. Ik moet op 17 juli beginnen met decapeptyl en dan pas op 4 augustus starten met puregon. Dus er zit dus dik 2,5 wk tussen start decapeptyl en start decapeptyl Terwijl ik tijdens de gezamenlijke afspraak begrepen had dat er 2 wk tussen zit. Nu is mijn vraag dus, hoeveel dagen zaten er bij jullie tussen de start van decapeptyl en de start van puregon?
Ik had er 13 dagen tussen zitten, tot aan de echo dag , en toen de puragon 14 daggen samen met de decapeptyl, en toen de punctie, twee dagen later de tp van twee emy s. Ik doe ICSI wat wel op el kaar lijkt hoor. Tip: Haal een half uur van te voren de spuit er uit , zodat ik op tempratuur is! anders gaat het pijn doen! En haal de spuit voorzichtig er uit zo voor kom je ronde plekjes. Geld ook voor de prikpen.
ik heb ook ICSI gedaan en spoot op dag 1 decapeptyl en op dag 3 de puregon erbij. 4 weken later de punctie en 3 dagen erna de terugplaatsing....succes!
Dat is allebei geen 18 dagen dus. maar jij sylcor had het korte protocol. Marnat wel het lange maar dus maar 13 dagen. Ga toch denk ik maar eens even bellen morgen of het wel klopt. dankjewel voor de reacties. Nog meer mensen?
Ook wij beginnen nu met IVF. Op 15 juli moet ik starten met de Decapeptyl. Op 18 juli moet ik stoppen met het slikken van de pil. Op 27 juli heb ik de 1e echo-afspraak. Die dag moet ik ook starten met Puregon. De hoeveelheid weet ik nog niet. Die krijg ik dan te horen. Bij mij zit er dus ongeveer 12 dagen tussen.
oh okee, weet niet eens dat er een lang en kort protocol is.... sorry voor mijn domme reactie dan haha
Milla Rose: het hangt helemaal van de planning van het ziekenhuis af. Bij ons zh doen ze t starten van de puregon altijd op een vaste dag. (echo woensdag en dan donderdag starten puregon) Dat gaat alleen door als je ongi bent geweest. Zo niet, dan moe je een week later terugkomen. Bij mij was het dus beide keren verschillend hoe lang ik met de deca spoot voordat ik met de puregon begon. Ik heb bij de laatste poging zelfs 3,5/4 weken deca gespoten voordat de puregon erbij kwam! (omdat mijn ongi maar niet kwam) Succes met alles meid!