dankje! vind wel heel opmerkelijk dat er zoveel verschil kan zijn bij zwangerschappen. De één test voor NOD al posi en de ander pas 2 weken erna...
Hoi! Ik testte eerst een week na mijn NOD negatief, de week daarna (dus 2 weken na NOD) wél positief! En ben nu ruim 3 maanden mama... Hopelijk jij over een aantal maanden ook, ik duim voor je!
Ik testte geloof ik op 11 DPO positief. Met sensitest. Die zijn echt heel fijn. (zie tempkaartje in album)
Ik ben nu 7 dagen overtijd en test nog steeds negatief wordt er gek van, als ik deze week niet ongesteld wordt of nog negatief test dan ga ik naar de huisarts.
Ik weet het niet want me vorige cylcus was te snel kreeg soort van bloeding dat niet als een ongi maar anders dan anders . En als ik vanuit die datum ga heb ik eigenlijk wel te vroeg getest maar was gelijk knal positief . Daarom denkt de dokter ook dat het toen een innestelings bloeding was dus zou in plaats van 4 weken nu eigenlijk 8 zijn. Maar dat zie ik over 2 weken wel hoe ver ik ben bij de echo tot die tijd laat ik me banner nog even zo staan
De eerste. Zit ook wel een verhaaltje aan vast hoor. Omdat onze jongste al 20 was (inmiddels zelfs al 21) en we er gewoon al zo'n 19 jaar op gewacht hadden, en het kwam maar nooit. Had ook geen regelmatige cyclus, en hoevaak ik in al die jaren al overtijd geweest ben... Een keer of 100 ofzo. In het begin veel testen gedaan, maar de laatste vijf jaar al niet meer. Telkens als ik weer overtijd was, hield m'n lichaam me voor de gek, en vanzomer besloot ik om me niet wéér blij te maken met een dooie mus. Toch kreeg ik steeds meer het vermoeden en dus na 10 weken hebben we d'r toch maar es een testje aan gewaagd! En je snapt het niet: toch nog gelukt! 8) 8) De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Vaak kan ik het nóg niet geloven!
Ik testte 6 dagen na mijn NOD as positief, een heeeeee; dun n vaag streepje maar hij was er wel! En Dat was met een heel gevoelige test moet je na gaan.... Een week later nog maar eens getest want ik geloofde er geen bal van en toen was de streep dus wel erg duidelijk! Zie fotoalbum...
alle zwangere gefeliciteerd vandaag voel ik me grieperig, maar niet egt griep ziek maar griep zweet aanvallen en heel mn lichaam gloeit, en ik heb een gevoel heel hoog in mn keel alsof ik moet overgeven m'n ( . )( . ) zijn mega zwaar ik ga nu even niet meer testen pas over 3 dagen weer ofzo als ik nog niet ongi ben geworden. al met al voelt het wel alsof ik zwanger ben, vooral die zweet aan vallen en dat gevoel in mn keel IEJL Vind het frapant dat er eigenlijk veel meiden zo lang na NOD posi testen..
@ Kisbaba: ik snap je helemaal wat dat testen betreft. bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook pas 11 dagen na NOD getest. Het is zo onwerkelijk, want je denkt ik word gewoon ongi natuulk. Je voelt van alles mja dat ken ook een naderende ongi zijn Maar als ik nu ongi word, snap ik egt egt egt nixxx meer van me lichaam. Heb wel vaker dingetje gevoelt maar nie zoals dit, en dit lijkt egt gewoon op mijn eerste zwangerschap..
Ik heb getest op de dag vooradt ik ongi moest worden, tenminste dat dacht ik. De test was gelijk positief en niet zo'n klein beetje ook. Met de termijn echo bleek dat ik heb getest toen ik officieel al drie dagen overtijd was, haha succes
Ik heb de 6e dag na NOD positief getest en daar was geen twijfel over mogelijk. Meteen een dikke streep! Hoop dat jij ook snel een positieve test in je handen mag hebben
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en heb ondertussen de afgelopen dagen heel het forum wel gelezen. Leuke site. ik zou zelf afgelopen donderdag mijn NOD hebben maar nu nog steets niks. mijn cyclus is regelmatig. alleen de testen die ik doe blijven ook neg. ik vindt het zo spannend. groetjes