na hoeveel dagen testen bij iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dverheul, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    hallo meiden
    ik zit op dag 15 na iui 2 en had gisteren en negatieve test.
    na hoeveel dagen deden en mochten jullie een test doen.
    ik heb deze iui zonder pegnyl gedaan

2. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    helaas nooit hoeven testen, want heb met iui nooit 14 dagen gehaald. Ik zou, als je over 2 dagen nog niet ongi ben, nog een test doen.
    suc6 ermee.

3. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Ik mocht testen op dag 15 na iui (dus een dag na mijn NOD) en dat deed ik dan ook de keren dat ik nog niet ongesteld was. Pregnyl is dan al uit je lijf, het maakt dus niet uit of je wel of geen pregnyl hebt gehad. Als je nog niet ongesteld bent, zou ik morgen gewoon weer een test doen ;)

4. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    ik ben net naar de aptohek geweest en test gedaa die niet soepel verliep.uiteindelijk toch een streep dat hij gelukt is maar helaa nagatief.gebeld met de apotheek en krijg een nieuwe die ik dan morgen doe.spanningn en krampen alom hier

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je mag twee weken na de IUI een zwangerschapstest doen, dan is het betrouwbaar.

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zonder Pregnyl mag je testen wanneer je wilt.
    Ik heb 9 dagen na de IUI getest en had toen een posi test.

Wat is je normale LF?
    Ik hoop dat de volgende test positief zal zijn!

Liefs Dreamer

7. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    op dag 10 echo gehad en geen ovu te zien thuis aangekomen een ovu test gedaan en positief.op dag 11 een iui gehad.zit nu op dag 16(dag van de iui meegerekend moet dat eigenlijk???????????)en net weer een ngatieve test gedaan.
    de ovu test was wel vreemd want later op die dag was die minder goed te zien maar de dag van de iui was de ovu test weer wel goed zichtbaar.
    maare zonder pregnyl kan je niet gelijk testen want ligt ook aan je innesteling zeiden de gyn.
    ik zit nu o cyclus dag 26 en normaliter ben ik ongesteld op dag 25 sinds een paar maanden want eerder was die tussen de 25 en de 29 maar als ik een ovu positief getest heb op dag 11 dan had ik gisteren toch ongesteld moeten worden gisteren?? ik word echt gek nu

8. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Je hebt gelijk, als je ovulatie op dag 11 was, dan was gisteren je NOD. Het kan natuurlijk dat het nog komt, of dat je zwanger bent maar dat het even duurt voor de test positief is. Gewoon even afwachten en morgen of overmorgen opnieuw testen ;)

9. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    Moet je de dag van je iui wel of niet meerekenen?

10. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Mijn gyn telt de dag van IUI niet mee. Dag 0 is de dag na IUI... Maar of iedereen zo telt?!

Ben je ondertussen ONGI geworden of heb je nogmaals getest?

Deel Deze Pagina