Ik weet dat het verschillend is bij iedereen.. Maar ben gewoon benieuwd om te weten wanneer jullie eisprong was na een miskraam... Op 3 sep was mijn miskraam...(dag 1)... Mijn bloedverlies was 3 dagen terug volledig gestopt... (Het was bruin op het eind, de rode bloeding was al op dag 7 gestopt) maar ja zeg maar op dag 11 compleet klaar Wat spannend, volgt mijn eisprong op mijn normale cyclus dag >dag 15/16 of zal het langer duren.. Deel jullie ervaringen.. Op welke dag was jullie bloeding gestopt en wanneer was jullie eisprong??
34 dagen na de miskraam had ik mijn eerste menstruatie weer. Geen idee wanneer de eisprong dan precies is geweest. Wij hadden besloten om eerst een menstruatie af te wachten voor wij weer gingen proberen. Ik heb dus niet getest wanneer de eisprong was.
Vorige keer 13 dagen na het verliezen van het vruchtje. Dus 11 dagen na het stoppen met bloeden. Nu heb ik het gevoel dat het een eeuwigheid zal duren. Miss gewoon omdat de voriginele cyclus een extreem lange was.
Ik ben nu een maand verder na de mk en verlies nog steeds bloed dus nog geen eisprong op komst voorlopig. Mede ook doordat mijn hcg niet wolzakken
Aha, nou ik denk dat ik gisteravond mijn eisprong had, voelde duidelijk wat!!😄 Vanavond weer klussen