Ik had 3/4 dpo rare steekjes onderin wat ik herkende bij mn jongste zoon wat de innesteling bleek.en 6 dpo werd ik licht misselijk wakker en was k de hele tijd een klein beetje duizelig dus dacht ik doe er gewoon 1.was ook erg verbaasd hoor hihi
Ik voelde ook nog niets had getest omdat ik geen herhaling wou van die bbz drm teste ik zo vroeg en omdat ik gewoon goede hoop had trouwden die maand en wou altijd al zwanger trouwen. En toen was die test er en op de trouwdag de echo waar we vruchtje in baarmoeder zagen zitten
13 dagen dpo met action test. Duidelijke streep. Daarna om de drie dagen en streep werd steeds duidelijker.
Hier alledrie de keren pas getest nadat ik een paar dagen overtijd was. De kans dat het voor nod misgaat, is behoorlijk groot. Daarom zou ik mezelf van te voren niet blij willen maken met (vage) streepjes, waarna ik alsnog ongesteld zou worden. Ik ben ook een gelukkige die zwanger raakt zonder medicijnen of behandelingen oid. In zo'n geval zou ik misschien wel eerder testen. Succes in ieder geval!