Rare onderbuik.. Wat heb ik!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angie29, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie29

Angie29 Lid

11 jan 2015
    84
    0
    0
    Hallo dames,

Ik zal vast een vraag stellen die al 100x gesteld is.
    Maar ik kan het allemaal niet zo goed vinden in het forum vanwege de grote aantallen reacties etc.

Ik ben begin januari soort van ongesteld geweest, (lees; bruine menstruatie die niet door leek te komen)

Vervolgens een week geen klachten dus alles normaal.
    Nu heb ik sinds een week een vreemd gevoel in mijn onderbuik. Met name rechts onderin, ter hoogte van mijn eierstok, maar soms ook wel links .Het is geen pijn en ook niet overheersend aanwezig. Het is vooral een zeurend gevoel en ik heb de neiging er steeds op te duwen ofzo. Ook al haalt dat niks uit.
    Ik twijfel of er ik ermee naar de dokter moet aangezien ik verder echt geen klachten heb.

Van me darmen heb ik nooit last, maar dat zou het nu misschien ook kunnen zijn.. Ze rommelen wel erger dan normaal. Maar kan niet bepalen welk orgaan nou zeurt..

Ik zit pas in de eerste à tweede ronde voor een zwangerschap dus dat lijkt me nogal snel. Maar om dit uit te sluiten heb ik afgelopen weekend een test gedaan maar die was dus negatief. Het kan zijn dat ik te vroeg heb getest, maar vanwege die rare buik wilde ik dat uit sluiten.

Wat zal ik nou doen??? Ben ook wel beetje bezorgd... Straks heb ik wat aan mijn eierstokken ofzo :( herkent iemand deze klachten?

2. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Het klinkt een beetje alsof je eisprong nadert.

Ik heb tot nu toe 4 keer linksonder pijn gehad en na mijn eisprong, verdwijnt dit met 2 a 3 dagen.

Ik zou niks doen, lekker genieten van je vent en hopen dat je snel zwanger bent! :D

3. Angie29

Angie29 Lid

11 jan 2015
    84
    0
    0
    Eisprong is over een paar dagen tot een week ongeveer.. Maar heb het al een week. Ik heb dit nog nooit gehad. Ook niet toen ik voor het eerst ongesteld werd na het stoppen met de pil..
    Kan misschien wel zijn dat ik nu een "echte" eisprong heb...

Maar dat hoor je toch niet zo lang zo aanwezig te voelen :(

Best ingewikkeld vrouw zijn haha

4. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    T klinkt een beetje alsof je last van je darmen hebt. Flink water drinken en pruimen eten. Als t over een paar dagen niet beter gaat toch ff langs de huisarts.

5. Angie29

Angie29 Lid

11 jan 2015
    84
    0
    0
    Het komt wel overeen met ovulatiepijn als ik het op zoek..

Darmen zijn het denk ik niet.

Ik had nooit van ovulatiepijn gehoord, aangezien ik al een jaar of 14 de pil geslikt heb daar ook nooit klachten van had. Nu dus 3 maanden gestopt..

Het enige wat ik vreemd vind dat het al zo lang duurt :(

Deel Deze Pagina