Mijn eerste cryo tp. Ervaring gevraagd

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Huismusje24, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve dames,

ik krijg waarschijnlijk in de tweede week van maart mijn eerste cryo tp van mijn eerste ivf poging. Ikzelf heb een hele onregelmatige menstruatie en ik heb me laten vertellen dat als je een onregelmatige menstruatie hebt heel moeilijk zwanger wordt ook met ivf. Nou ben ik natuurlijk heel onzeker geworden. Dus ik vroeg me af of er vrouwen zijn hier die gewoon zwanger zijn geworden dmv ivf met een onregelmatige menstruatie.

Ik heb gisteren ook lucrin depot gespoten op de 2e dag van mijn menstruatie (foutje van t ziekenhuis) is dat erg?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier wordt een cryo alleen in een volledige kunstmatige cyclus teruggeplaatst. Dus je eigen cyclus doet er helemaal niet meer toe. Je hebt evenveel kans van slagen als iemand die van zichzelf wel een regelmatige cyclus heeft. Dat staat totaal los van elkaar.

Ik had helemaal geen cyclus, doordat ik PCOS heb. Ik werd gewoon helemaal niet ongesteld uit mezelf. En hier stuitert toch echt een prachtige dochter rond, die volgende week alweer zeven wordt!

Succes!

3. Huismusje24

Huismusje24 Actief lid

17 dec 2014
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! Wat een leuk berichtje!
    Ik ben een pco-achtig geval volgens mijn gyna. Het word een geep schema voor mij. Ben zo benieuwd!

Deel Deze Pagina