Hallo dames, Ik zit regelmatig op deze site rond te bladeren, maar was nog niet eerder lid. Toch besloten om lid te worden, want wat is dit een leuke site! Ik ben eind maart gestopt met de pil en heb daarna netjes mijn ontrekkingsbloeding nog gehad tot 6 april. Daarna niet meer ongesteld geworden tot aan afgelopen zondagnacht 28 mei (51 dagen later!). Ik weet alleen niet zo goed wat ik van deze ongesteldheid moet vinden. Ik heb nergens last van, afgezien van een klein beetje rugpijn. Geen zere borsten, geen buikpijn en geen humeur (dat laatste is wel errug prettig ) Ook het bloedverlies is niet wat ik gewend ben. Het heeft de eerste anderhalf dag wel doorgezet, maar gisteren zat er de hele dag alleen wat bruinig bloed in het maandverband, gisteravond toch weer wat helderrood bloed en nu weer niet. Wie herkent dit? Liefs!
Hoi MaDe87, Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt zowel mijn eerste als 2e keer na het stoppen van de pil. Hoewel mijn menstruatie niet helemaal compleet van slag was. Eerste maand 28 dagen 2e maand 30 dagen, maar wel met net zo weinig klachten en bloedingen. Heb nu zelfs na mijn 2e keer menstrueren, ook weer een paar dagen nadat het gestopt was weer wat lichtbruine afscheiding. Het zal vast bij het zogenoemde "ontpillen" horen. Liefs
Bij mij duurde het ook een tijdje tot mijn ongesteldheid weer normaal was na het stoppen met de pil, 't hoort er vaak een beetje bij. Als het je erg doet twijfelen zou je tussendoor een testje kunnen doen.
Bedankt voor de reacties! Even een update: Inmiddels is de ongi weer weg. Ik heb slechts 2,5 dag bloed verloren (overigens erg weinig vond ik, een aantal maandverbandjes maar). Toen nog een dag wat bruinverlies, met wat slijm ertussen. Sorry voor de details Nu heb ik sinds vandaag een ontzettend opgeblazen gevoel en een harde buik. Verder nergens last van. Zou dit ook bij het ontpillen kunnen horen? Liefs!