afdeiding tips nodig!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door isha27, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isha27

isha27 Lid

19 okt 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!!

Ik zit nu laatste dagen op het wachtbankje van mijn eerste IUI. Hoe dichterbij de testdatum/menstruatie datum komt, hoe meer spanning bij mij ontstaat.

Eerste week niet aan gedacht.. nu duurt het wachten dubbel zo langggg! Wat ik ook doe aan afleiding "the baby" komt steeds terug.

Nog andere tips??

2. isha27

isha27 Lid

19 okt 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel natuurlijk afleiding

3. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hee hee, ik zit ook op het wachtbankje eerste keer iui! Wanneer hebben jullie hem gehad? Ohh ja ik ken het ook kom ook elke dag weer terug bij 'the baby'.. Misschien kunnen we elkaar lekker gek maken haha :p

4. isha27

isha27 Lid

19 okt 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee hee,

Ohh wat spannend voor jullie!

Ik heb mijn iui 26 okt gehad, doe zoooo mn best om afleiding te zoeken. Maar lukt nog niet. Hoe hou jij het vol?

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Volgens mij kun je nooit genoeg afleiding vinden deze twee weken... idd hoe dichterbij de testdatum, hoe spannender het wordt. Dit zijn nu eenmaal spannende, slopende weken! Ik denk door lekker te kletsen op zp, dat je wel afleiding kunt vinden, aangezien je dan met lotgenoten kletst. :D

6. isha27

isha27 Lid

19 okt 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee vlinder,

Ik denk dat je gelijk hebt. Afleiding is deze laatste paar dagen moeilijk. Juist omdat de mensen in mijn omgeving die ervan af weten dit niet hebben meegemaakt, is zp een fijne pagina om met lotgenoten te kletsen.

7. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou het nu ook niet meer vol -.- afgelopen week wel sinds gisteren niet meer! Hebben jullie al symptoomjes?

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik had krampjes e.d. maar nu niet meer.. alleen bij het onverwacht opstaan voel ik kramp bij m'n eierstok, te vergelijken met bandenpijn. en jullie, voelen jullie al wat?

Ik heb geen idee wat nog afleiding zou kunnen bieden...

9. isha27

isha27 Lid

19 okt 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ livelove en vlinder, meiden mijn nod nadert en had aantal dagen na iui wat krampjes, nu niet meer.ben bang dat het niet gelukt is. Omdat ik zowat gek werd van testdrang heb ik de vroege test van sensitest gedaan en helaas negattiief! Heb ergens nog hoop maar als ik nu al negatief test....voel ook niks meer aan krampjes ofzo, alleen gevoelige borsten, maar heb dat altijd voor mn menstruatie

10. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Oh wat spannend. Ja ik ken het wel een beetje de ene keer voel ik allemaal steekjes in mijn zij heel opvallend en dan weer helemaal niks en dan maak ik me ook weer meteen zorgen. Ook ik kan deze week ongesteld worden! Testdrang ik ken het ;) (zie topic;)) wel ga ik het echt proberen vol te houden! Hee meid heel veel sterkte deze spannende dagen houd me maar op de hoogte he!!

Deel Deze Pagina