Ik weet dat 30% van de stellen na 6 IUI behandelingen zwanger zijn. Maar ik heb geen idee hoeveel behandelingen er gemiddeld nodig zijn voor die 30%. Vandaar deze poll. Ik heb net mijn eerste gehad en morgen is het 2 weken geleden. Dus erg spannende periode nu.
Bij onze dochter was de eerste raak, dit keer hebben we minder geluk. Zijn nu bezig met de laatste (6e) poging.
Wij hebben 7x iui gedaan en zijn daarna gestart met ivf. Hopelijk is het meteen raak, ik zal voor je duimen!
Ik heb 36x iui gehad...elke keer binnen de 6x zwanger. Uiteindelijk toch doorgegaan met icsi omdat ik zat was van het langdurige proces van iui en steeds weer miskramen. Nu een goede zwangerschap met de laatste cryo. IUI is een kwestie van een lange adem vind ik.
Ik kan niet stemmen. Heb maar gekozen voor "na 6 IUI doorgegaan voor IVF". In wezen zijn we ook na 6x doorverwezen, maar tot we aan de beurt waren voor IVF, mochten we gewoon doorgaan met IUI. Na 11 IUI'S zonder ook maar een enkel resultaat konden wij dus gelijk door voor IVF. Deze mislukte ook. Daarna ICSI en gelukkig raak!
Wij zijn na zes IUI-behandelingen op de wachtlijst voor IVF gekomen. Omdat we nog een poos moesten wachten totdat we aan de beurt waren, mochten we in de tussentijd doorgaan met IUI. Uiteindelijk hebben we tien IUI's gedaan. Helaas niet met blijvend resultaat. Van IVF nog overgestapt op ICSI en dat heeft een mooie dochter opgeleverd. Succes!
iui 1 raak, helaas een MA iui2 raak, helaas miskraam iui 3,4,5,6 mislukt iui 7 raak en dat is ons aankomend baby'tje 🍀
Ik heb op IUI 1 gestemd, werd helaas een miskraam. 2 t/m 5 mislukt, maar volgens mijn schoonmoeder is de volgende poging raak want dat had ze gedroomd. Zij is er nu helemaal van overtuigd, ik moet het eerst nog maar eens zien en dan pas geloven.