ik was dolgelukkig (haast nog gelukkiger als mijn eigen zwangerschap) toen ik afgelopen zaterdag kreeg te horen dat een vriendin van me in de 1e ronde van IVF is zwanger geraakt. toen pas besefte ik hoe zwaar het moet zijn voor mensen in de MMM. en zeker hoe gelukkig ze zijn als het is gelukt. op een of andere manier denk ik er sinds ik het weet elke dag aan mijn vriendin. toen ik het tegen mijn man vertelde rolde de tranen haast over mijn wangen. ik kon het niet laten om het jullie ook te vertellen om je zo toch weer wat moed te geven.
Kijk, dat is nog eens een fijn bericht! En geeft weer moed! Gefeliciteerd voor je vriendin en dat ze er maar lekker van mag genieten!
Dag iedereen, Een vriendin van mij was ook van de eerste maal zwanger. Bij haar was het ICSI. Zijn zelf ook al zo lang aan het proberen maar zij was al meer dan 3 jaar bezig. Ik ben zo blij voor haar, nog een dikke maand en haar baby'tje is er. Ze zegt dat ik niet moet wanhopen als het bij haar lukt dan bij mij zeker. En dat geeft me veel hoop. Hopelijk voor jullie ook. veel suc6 groetjes