imand ervaring met medisch centrum kinderwens?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MCGB, 3 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MCGB

MCGB Actief lid

21 aug 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was info over DD te zoeken en ik zag dat een de medisch centrum kinderwens in Leiderdorp ook lid is van VivaNeo group, wat ook in Dusseldorf ligt. Ik vroeg me af of ze een redelijke te vergelijk manier van doen hebben dan in Duitsland qua optimaliseren van protocollen of zouden ze toch meer aan de NL standaard vast houden?

Is er iemand hier die op deze centrum behandeld wordt?

2. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL

Volgens mij houden ze vast aan de Nederlandse standaarden. Zelf heb ik bij het VUmc gelopen. Maar een vriendin liep tegelijkertijd het traject mij MCK. Geen echte verschillen toen gehoord, en wel veel besproken om dat onze trajecten een paar dagen uit elkaar liepen.
    Maar wellicht kan iemand het nog beter vertellen uit eerste hand

3. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben onze behandelingen in het mck gehad. Geen ervaring met de samenwerking met DD.
    Ze hanteren het korte protocol.
    Sinds 1,5 jaar hebben ze een andere directeur, daardoor is het 1 en ander wel veranderd. Voorheen werden overgebleven embryo's op dag 3 ingevroren en nu op dag 5.
    Je kan verschillende medicatie voorgeschreven krijgen. Ik reageerde het beste op menopur, maar je kan ook iets anders krijgen, al heeft menopur de voorkeur.
    Na de tp doen ze niet aan bloedprikken. Je moet zelf testen.

Wij zijn erg tevreden over deze kliniek. Ze zijn zakelijk, to the point, maar ook weer heel lief.
    Als je meer vragen heb hoor ik het wel.

4. Het MCK is een prima kliniek, maar echt in de verste verte niet te vergelijken met DD.. In Düsseldorf is er zóveel meer mogelijk. Het MCK is een goede keuze als jullie een stel zijn met 1 duidelijk probleem, waar binnen de Nederlandse regels en protocollen iets aan gedaan kan worden. Als het wat complexer in elkaar zit en je echt een behandelplan, medicatie, begeleiding en behandelingen wilt die aangepast zijn op jullie situatie, dan is DD een betere keuze ;)

Deel Deze Pagina