Na hoeveel IUI's zwanger?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Emesve, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Na hoeveel IUI behandelingen was jij zwanger?

1. na 1 behandeling

2. na 2 behandelingen

3. na 3 behandelingen

4. na 4 behandelingen

5. na 5 behandelingen

6. na 6 behandelingen

7. Niet zwanger geworden na IUI-behandelingen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb het in het ziekenhuis laten doen bij een verpleegafdeling om 8:00... Vond het wel ff spannend toen de naald erin moest. Maar ik heb het overleefd en het viel me toch achteraf mee... Ik had geen druppeltje bloed. :( Wel knap dat je het zelf gedaan hebt.

En nu word het echt spannend...

Heb jij trouwens ook te horen gekregen of je kort voor de iui wel of geen seks mag hebben in de dagen ervoor? Wij hebben gisteravond seks gehad en ik vraag me eigenlijk een beetje af achteraf of dat wel mag voor de kwaliteit van het sperma vrijdag... Nouja anders is het niet anders.

Ik had vanmorgen ook een beetje buikpijn toen ik opstond (nog voor de pregnylprik). Ben zo bang dat ik al mijn ei-sprong heb (gehad). Zou wel lullig zijn als het dan morgen niet door zou kunnen gaan. Maar de buikpijn is nu over, dus misschien was het wel gewoon spanning voor alles...;)

2. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Er moesten minimaal 3 dagen tussen zitten zei onze fert.arts. Dus maandagavond voor het laatst.
    Maar heb hier ook al gelezen dat elke arts wat anders adviseert. Geen touw aan vast te knopen dus!!

Je buikpijn kan ook best door de spanning komen hoor, het is ook niet niks natuurlijk, even een spuit in je buik zetten!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik ben net terug uit het ziekenhuis en ik heb mijn eerste IUI gehad. Het viel me best tegen. Of nou ja... misschien is dat een groot woord. Ik had eigenlijk verwacht dat de IUI bij mij minder pijn zou doen. Het slangetje met het zaad wilde niet mijn baarmoedermond in en dus moest de boel opgerekt worden met een tangetje. Dat deed me best zeer. Toen het slangetje er zelf inging, voelde dat ook wat gevoelig. Verder was dat gelukkig snel achter de rug en toen moest ik nog een kwartiertje naliggen in die stoel met een handdoek tussen mijn benen. Ik bloedde namelijk best veel. Werd er zelfs een beetje misselijk van. Toen ik opstond en mijn onderbroek met een dikke prop maandverband aan deed, toen merkte ik dat ik het echt voelde lopen uit mijn baarmoeder, dat bloed. Best hevig dus. Een hele hevige ongesteldheid, maar dan met een heel weeig gevoel in mijn buik, niet echt kramp of zo. En dat bloed werd natuurlijk veroorzaakt door de wond van binnen, door dat oprekken denk ik. Het viel me meer tegen als mee. Dus daarom ook maar hopen dat het de eerste keer dan ook gelijk raak is.

Mv1977 ik wens je veel succes vanmiddag.

4. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hey waardevol,

Jeminee... wat een (bloederige) toestand zeg. Dan denk je dat het een eenvoudig iets is, zo'n IUI en dan krijg je dit??
    Heb je nog veel pijn nu en is het bloeden al minder?

Hier ging alles goed. Geen pijn, geen bloed e.d. Volgens de gyn ging het inbrengen makkelijk en zaad was goed 40 milj. waarvan 79% bewegelijk na opwerking. Daar was ze ook tevreden
    over. Hoe was dat bij jullie?

Dus nu zitten we gezellig op het wachtbankje tot 23 april!

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hey, nou wat raar dat het bij anderen zo makkelijk ging. :( Ik wist natuurlijk niet beter en ging ervan uit dat al dat bloed wel normaal zou zijn. Maar dat was niet zo dus...

Over de aantal zaadcellen kon ze me geen antwoord geven. :( Ik heb er wel om gevraagd. Maar ik zag dat er wel aardig wat sperma in het spuitje zat.

Nu word het idd spannend. Zullen we elkaar op de hoogte houden hier? Ben ook benieuwd hoe het bij jou gaat...
    Succes met wachten.

6. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Nou wat raar joh, dat het zaad goed was, was het 1e wat ze zei tegen ons. Het spuitje met bijbehorend formulier had ze op haar buro liggen en dat las ze dus gelijk voor.
    Mijn vriend wilde het ook graag weten na 1 slechte test van 2,7 milj. en 1 van 89 milj. De 3e was dus 40 milj. Voor de 2e test heeft mijn vriend zich gek geslikt aan davitamon en zinktabletten, maar volgens de gyn kon dat geen invloed hebben. Tsja... wel gek toch??

Mijn zus heeft ook IUI gehad (direct zwanger van een 2-ling!!) en bij haar ging het inbrengen ook erg pijnlijk. Dat had te maken met de rand van haar baarmoeder. Hadden ook een tang nodig... Maarrr, ondanks dat was ze gelijk zwanger, dus keep your hopes up meid!! Stress is slecht! ;)

En we houden elkaar zeker op de hoogte!!!

7. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hier een positief bericht!

Zoon 1: na 1e iui raak
    Zoon 2: na 2e iui raak

Succes dames!

8. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @waardevol

Hoe voel je je?? Ik heb denk ik wel een beetje last van de pregnyl hoor. Last van buikkrampjes e.d. En jij??

Groetjes!

9. oasis

oasis Lid

7 mrt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    van mijn eerste zoon, na 4 iui, voor mijn tweede kindje na 1 ste iui, helaas het kindje verloren door infectie op placenta, nu al weer reeds 4 mislukte iui

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Buikkrampjes? Tja dat hoeft natuurlijk niet van de Pregnyl te komen. Misschien ben je wel zwanger...???? Ik heb er geen last van.

Verder moet ik ook zeggen dat ik niks voel. Dus ben bang voor een dikke teleurstelling. Maarja je weet het nooit natuurlijk.

11. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @waardevol

Heb je op deze site al bij "calculator" gekeken??

Ik weet niet hoe lang jouw cyclus is, maar je moet 26 maart invullen met een cyclus van 28 dagen om met de eisprong op 9 april uit te komen. De dag dat wij dus onze 1e IUI hebben gehad.

Daar kun je ook zien welke dag de innesteling kan zijn en welke dag we uitgerekend zijn. Als alles dus goed gaat bij ons, dan weten wij in ieder geval wat we gaan doen met Oud & Nieuw!! :D

Hier nog steeds kramp in mijn buik en een beetje loom. En bij jou???

Groetjes!

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meiden spannend joh! Ik duim voor jullie. Grappig dat overal op andere tijden de pregnyl wordt geprikt. Hier moest het om 21.00 uur s'avonds.

13. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
  14. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ waardevol: Hoe voel jij je nu de Pregnyl uit je lichaam is??

15. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    Het is ons na de tweede IUI gelukt. Hopelijk lukt het nu weer...
    Nog 2 dagen wachten, en dan testen !!

16. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Bij ons is het bij de eerste IUI gelukt. Had het van te voren niet durven dromen. Hopelijk volgen er meerdere van jullie, het kan dus wel! :)

17. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    @ Vlinderrr & Esther: hebben jullie allebei hormonen gebruikt? En gefeliciteerd Vlinder!!! ;) Duimen voor Esther, voel je je al "anders"?

18. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Hier is het voor de 3e keer de 4e IUI raak!

Deel Deze Pagina