Na hoeveel IUI's zwanger?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Emesve, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Na hoeveel IUI behandelingen was jij zwanger?

1. na 1 behandeling

2. na 2 behandelingen

3. na 3 behandelingen

4. na 4 behandelingen

5. na 5 behandelingen

6. na 6 behandelingen

7. Niet zwanger geworden na IUI-behandelingen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hey mv1977, sorry had al ff niet meer naar dit topic gekeken: vergeten. :)

Ik ben, als ik zwanger ben, ook uitgerekent: eind december/ begin januari. Maar ik reken er maar niet op. :( Ik heb er gister vast een testje tegenaan gegooid, want ik las dat het na 9 dagen ook wel kon. Hij was hartstikke blanco.

Zegt dit iets of kan de test nog positief worden? :(
    De pregnyl is dan kennelijk helemaal uit mijn lichaam, anders gaf die toch wel een licht streepje aan toch? Moet ik nou weer testen eind deze week of zou dat zonde zijn?

Dikke kans dat ik ongesteld ga worden één dezer dagen.

En hoe gaat het nu met jou? Voel je nog iets in je lichaam? Heb jij zo je vermoedens of het raak is ja of nee? Ben benieuwd.....
    Succes nog met afwachten... ;)

2. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Aangezien we op dezelfde dag IUI hebben gehad, mogen we vrijdag testen. Ik weet dat je met Kruidvattesten als snel kan testen, volgens mij vanaf 3-4 dagen voor je NOD. De 1e keer dat ik zwanger was testte ik 4 dagen voor NOD een heel licht steepje. Nu probeer ik het vol te houden tot de 23e!

Ergste pregnyl-bijwerkingen zijn over, beetje gevoelige borsten nog, maar niet meer zo moe. Dus ja... afwachten maar.
    Stomme vraag misschien, maar aangezien jij ook alleen pregnyl (verder geen hormonen) hebt gespoten, denk ik niet dat er iets mis is met jou, toch? Wij hadden negatieve samenlevingstesten, die kunnen duiden op vijandig bmslijmvlies. Zaadtesten waren 2,7 en 89 milj. hoezo verwarrend??? :(

Succes met wachten hè meid! :)

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb inderdaad wel met een kruidvattest getest. Ik heb mijn vraag (ook) gesteld in het de subcatagorie 'zwanger worden' en daar kreeg ik reacties dat mijn negatieve test nog niets hoeft te betekenen. Ik moet denk ik gewoon nog ff geduld hebben tot vrijdag.

Maar welke pregnyl bijwerkingen heb jij gehad dan? Ik helemaal niks? :(
    En je schrijft: De eerste keer dat ik zwanger was...... Heb jij al een kindje?
    Nee hoor, er is denk ik verder niks mis met jou of mij, maar ik heb wel flink overgewicht. Dus ik heb best veel buikvet en hoop niet dat dat mijn zwanger worden ook in de weg staat.
    Maar spannend jph dat je gevoelige borsten hebt en zo en moeheid.... Dat kan natuurlijk 'ergens' op duiden. ;)

We kunnen niet anders dan afwachten.... Spannend. Ik duim voor je.

EDIT: ik lees in je onderschrift dan je miskramen hebt gehad. Sorry. :)

4. muurbloem

muurbloem Actief lid

18 dec 2007
    119
    0
    0
    Hoi ik wou even zegen dat ik na mijn 2de iui zwanger ben geworden, en met hulp van puregon en pregnyl!!
    hou de moed erin, het is makkelijk gezegd ik had ook niet echt meer de moed, en zag iui niet zitten, dacht van "' dit gaat vast nog wel ifv worden" dus niet.
    Veeeeel sucses allemaal meiden!!!!
    geef niet op!

5. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb idd hormonen moeten spuiten. Ik heb PCOS, en daardoor van mezelf geen eisprong. Ik heb Gonal-f gespoten met Ovitrelle (Ovitrelle is de kant en klare variant van Pregnyl).

6. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Geeft niet hoor!
    Hier inmiddels ongesteld worden buikpijn. Ik krijg het idee, dat ik die pregnylspuit na mijn eisprong heb gezet. Ik had op woensdagochtend al 2 eitjes van 21mm en moest pas om 3 uur 's nachts prikken.
    Zere borsten voordat ik ongesteld moet worden heb ik sinds die miskramen, dus daar kan ik ook niet van op aan!
    Dus ja, ook ik mag denk ik verder naar IUI 2. :(

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik ga morgen mijn 6e IUI in en helaas nog geen zwangerschap! Maar zoals al eerder gezegd wil dat niets zeggen! Er worden genoeg meiden zwanger van IUI. Kan er in mijn directe omgeving zo 4 aanwijzen! (ben dan de enige waarbij het niet gelukt is, ga er voor het gemak vanuit dat deze ronde niet raak is, omdat mijn eisprong een week te laat is!) Vanmiddag gesprek voor IVF en daar ben ik doodsbang voor!

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat toevallig, hier ook. ;) Ik werd toen straks wakker en ik dacht zelfs dat ik al wel ongesteld moest zijn geworden, zo aan mijn buik te voelen. Dus ik ben ook bang dat ik aan de tweede IUI moet. Afwachten op mijn ongesteldheid dan maar...

En de ochtend dat ik mijn pregnyl ging zetten had ik ook slijm gehad bij het afvegen, dus ik vraag me ook af of ik de eisprong misschien al gehad heb voordat we aan de IUI gingen beginnen. Ik vroeg de gyn toen nog zo of we nog ff een echo moesten maken van mijn ei. Maar dat hoefde toen volgens haar niet. :x

Maar ik hou je wel op de hoogte via dit topic. Ben ook benieuwd hoe het allemaal bij jou gaat. Misschien loopt ons cyclus wel ongeveer gelijk en moeten we wie weet wel weer op dezelfde dag voor de volgende IUI.... Nou sterkte met ongesteld worden. :(

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dat hangt natuurlijk af van het tijdstip van de IUI.
    Ik zelf meestal om 22.00, en dan 10 uur inleveren, 12 uur IUI.
    Maar als het zh alleen nog plek heeft om 10 uur voor IUI, moet je m om 20.00 zetten.
    Eigenlijk toch logisch?;)

10. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb hem gisteravond om half 9 moeten zetten en morgen om half 11 de IUI!

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Spannend weer.... Ik wens je veel succes.

12. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Hier zwaar ongie geworden!:( Dus zeker te weten dat ik m'n ei al gehad had. Dinsdag of vrijdag ongie worden maakt volgens mij nogal een verschil. Ziekenhuis gebeld en die denken hetzelfde. Helaas was er toen alleen nog plek op vrijdag om 3 uur 's middags dus moest ik wachten met het zetten van die pregnyl tot donderdagochtend om 3 uur.

En wat denk je... tel even 2 weken vanaf nu door en je zit met koninginnedag en 5 mei. Dus helaas, ik mag het weer een maandje zelf proberen, want op zon- en feestdagen geen dienst in ons ziekenhuis.

Wel "bijzonder" trouwens, zegt die fertiliteitsverpleegkundige aan de telefoon: "Hebben jullie het dan niet zelf gezellig gemaakt de avond voor je eisprong?" Ehhh.... op het briefje dat bij het potje zat om zwemmers in te leveren stond minimaal 3 dagen onthouding! "O ja, dat is waar..."
    Anyways... we wachten gewoon maar weer 8 weken... en in de tussen tijd: zelf klussen!!! 8)

13. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Bij ons ziekenhuis gaan ze uit van 36 uur voor de IUI de Pregnyl spuiten. Helaas ben je dan afhankelijk van hun volle agenda. Mijn eitjes stonden op woensdagochtend al op klappen en moest nog 15 uur wachten met zetten van Pregnyl. Nu dus ongesteld geworden... :(

Maar jij heel erg veel succes meid!!!!

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Och wat balen joh. :(
    Ik kom net van de wc en ben nog niet ongesteld. Dat gevoel is ook weer een beetje weggezakt en voel me alleen een beetje misselijk. Maarja, ik ga hier ook maar van het 'ergste' uit.

Geen dienst in jullie ziekenhuis? Bij ons ook niet, maar ik mag dan altijd naar een ander ziekenhuis wat een klein half uurtje rijden is. Is daar voor jou geen mogelijkheid in? Dat je naar een ander ziekenhuis kan?

Ik ben op tweede paasdag ook naar dat ziekenhuis verderop geweest.

15. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    wat vreemd dat ze zolang gewacht hebben met het doen van de IUI! Wij mogen trouwens wel gewoon gemeenschap hebben alleen niet de dag ervoor! dus gisteren nog gezellig gehad en vandaag niet, dan morgen de IUI! zo heb je kans dat de zwemmers van gisteren ook nog hun werk kunnen doen!

Maar Sterkte meid!

16. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Er was niet eerder plek in het ziekenhuis voor de IUI. Vol schema kennelijk. Echt zo gek dat ieder ziekenhuis een andere richtlijn heeft qua IUI-behandeling.
    Deze keer proberen we het gewoon zelf weer en als we in juni weer mogen dan stiekem toch nog een keer de dag ervoor! ;)

17. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    @MV1977: ja, ik spuit (nou ja spoot) Puregon. En zoals jullie zien is het weer gelukt met de tweede keer !!

Ik dacht echt het hele weekend dat in ongi zou worden.. maar het kwam maar niet, dan ga je gewoon om de 5 min. naar de wc om kijken of er nog steeds niets is..

Vanmorgen had ik een dikke streep op de test !

Zwanger !!!!

18. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd!!! :D

19. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    Thanks !
    En nu gooi ik al het over gebleven hCG naar jullie.. Wel vangen he ;)

20. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    GEFELICITEERD!!! :D

Zal mijn best doen om te vangen! ;)

Deel Deze Pagina