En wederom nog niet ongesteld en dat misselijke gevoel die blijft... Vanavond testen. Morgen komt het er ws niet echt van want dan gaan we een nachtje weg naar mijn ouders. Dus hoop dat er vanavond een streepje te zien is.
Hey waardevol! Dat wordt spannend meid! Neem een Kruidvattest, daar is de streep lekker snel te zien! Je weet in ieder geval dat ze bij jou op tijd waren met de pregnyl, anders had je nu al ongesteld geweest hoor! Hoe groot waren trouwens jouw eitjes bij de laatste follikelmeting??
Kruidvattesten heb ik sowieso altijd in huis, die van 2 voor 5 euro. Ik wil straks met mijn man gaan testen. Oehh...... De eitjes waren de laatste follikel meting zo rond de 20,5 meen ik, maar dat weet ik niet zeker. Ik vertel straks wel of de test positief was of niet.
Nou zeg... had er een klein beetje op gerekend dat -ie positief zou zijn aangezien je misselijk was... Samen naar ronde 2 dan!
Ja we gaan samen op voor ronde 2 van iui. Ben inderdaad ongesteld geworden, vanmorgen. Dus ik denk dat die misselijkheid veroorzaakt werd door een soort spanning of zo. Helaas....
Heb je al een nieuwe afspraak staan voor de 2e IUI in mei?? Ik zit precies op 5 mei met mijn eisprong in natuurlijke cyclus... en dan zijn ze dicht... Ik mag nu dus 2 juni als alles volgens plan gaat.
Lekker balen zeg... Ik heb dat probleem volgens mij niet.. en anders kan ik altijd naar een ander ziekenhuis. Ik heb mijn eerste follikel-meting op 4 mei. En dan ongeveer een week later de 2e iui.
Hoi Mv1977. Hoeist met jou? Ik heb inmiddels mijn 2e iui achter de rug vanmorgen. Nu afwachten maar weer, twee weken.... Gelukkig ging het deze keer goed en was het zo gepiept, zonder bloed of pijn na die tijd. En hoe is het met de andere meiden?
hoi waardevol, Het duimen is begonnen! Ik zal straks een kaarsje voor je branden bij het Maria Kappeltje!
Meiden, ik ben na de 3e IUI zwanger. Nu 11 weken, dus bijna 'helemaal' veilig. Heel veel succes en geluk toegewenst! xx
Hey Waardevol! Gelukkig is het deze keer goed gegaan bij je, zonder bloederige taferelen. Ik moest deze maand overslaan omdat mijn eisprong gepland stond op 5 mei, 1e follikelmeting op 30 april en beide dagen werkten ze dus niet in ons ziekenhuis... Maar we hebben deze maand ovulatietesten gebruikt en dat ging allemaal goed. Dus ook ik mag deze maand op het wachtbankje!