mijn vriend en ik zijn net 9 maand bij mekaar! en wonen 3 maand samen! alles gaat goed, voelt goed we zijn er allebei aan toe dus waarom niet? we hebben een leuk huisje allebei een vaste baan dus finacieel kunnen we het wel redden we hebben alles op regel. mijn moeder weet al dat we gestopt zijn met de pil en vind t erg leuk! we hebben wel eens tussen neus en lippen door over kinderen gehad bij zijn ouders maar z'n moeder vind t nog maar niks omdat we elkaar nog niet zo lang kennen maargoed tegen de tijd dat t raak is denk ik dat ze wel heel erg blij is!
ik en mijn ventje zijn nu 4 jaar samen wonen ook al 4 jaar samen en net 3 maand bezig voor ons eerste kindje.
Wij kennen elkaar ruim 3 jaar, hebben ook ruim 3 jaar een relatie. We zijn nu ruim 4 maanden getrouwd. Gevoel speelt een grote rol: of je relatie goed voelt en of je elkaar ziet als de vader/moeder van je kinderen. Soms weet je dat heel snel, soms duurt 't wat langer. Ik wist bijv. na 4 maanden verkering dat mijn mannetje voor mij de ware was. Voor hem duurde het wat langer. Als je er aan toe bent en het zit goed tussen jullie en je hebt voor elkaar de definitieve keuze gemaakt, dan maakt 't niet zoveel uit hoelang of hoe kort je bij elkaar bent. Maar die definitieve keuze vind ik wel heel belangrijk. Wij zijn eerst getrouwd.
Op de dag dat mijn vriend en ik 5 jaar bij elkaar waren, hebben we de kinderkamer van onze zoon besteld. Leuk uitje hé Nu zijn we bezig voor een tweede en in september zijn we 8 jaar samen.
Wij zijn nu 5 jaar samen en sinds augustus 2006 met de pil gestopt.. Dus ongeveer na 4 jaar besloten om voor een klein wondertje te gaan.. ! xx
Mijn vriend en ik zijn nu bijna 2 jaar bij elkaar. We wouden eigenlijk vorig jaar al beginnen, maar ok eerst alles op orde hebben met een goede baan en goed huis. Nu we dat hebben ben ik vanaf 1 juli gestopt met de pil.
wij zijn nu 17 jaar samen. denk dat wij ongeveer 15 jaar samen waren toen ik ben gestopt met de pil. hebben er gewoon heel lang over moeten nadenken of wij kinderen wilde.
Wij zijn ruim 2 jaar getrouwd, ik ben nu anderhalf jaar met de pil gestopt en mijn man en ik kennen elkaar nu ruim 4 jaar....
Na meer dan 6 jaar een relatie waarvan 3 jaar getrouwd, mooie tijd om te stoppen met de pil, en we zien wel wanneer het wondertje er is.
Wij hadden 2 dagen voor dat we 5 jaar verkering hadden (en ondertussen al n jaar getrouwd waren) een positieve test in handen hihi
We zijn 2 jaar en 3 maanden samen, zijn 1 jaar en 14 dagen getrouwd en willen al een babytje sinds we half jaar samen zijn.
Wij zijn 2 jaar en 9 maanden samen en wij zitten nu in ronde twee. Het gaat naar mijn idee idd om het gevoel dat je hebt en niet alleen om de tijd dat je elkaar kent. Mijn huidige vriend is de eerste waarbij ik heel graag kinderen wil. In mijn vorige relatie (die veel langer duurde) wilde ik absoluut geen kinderen.
met mijn ex was ik 5 jaar samen toen ik stopte met de pil. we wisten zeker dat het nu tijd was voor een kleine. mijn zoontje is nu 3 en kent zijn vader niet. op 31 juli ben ik een jaar met mijn man samen. ja hoor,met mijn man!heel snel besloten we te stoppen met de pil en om te gaan trouwen. het is een gevoel wat zegt dat het goed zit. heel zwart/wit gezegtf je nu een jaar of langer samen bent zegt helaas niets. ik vind het wel heel goed dat je vriend graag eerst klaar wilt zijn met studeren.
Ik heb al twee kinderen uit een eerdere relatie ik was ongeveer 5 jaar bij mijn ex toen onze eerste kindje kwam..en na 3 1/2 jaar kwam de tweede.. Bj mijn huidige vriend ben ik nu twee jaar en we proberen een kindje te krijgen..