Hoi Allemaal! Mijn vriend en ik zijn in augustus 7 jaar samen. Ik wilde al vorig jaar beginnen maar hij wilde nog even wachten. uiteindelijk hebben we samen besloten om in juni ervoor te gaan. Ronde 1 dus.... groetjes, Eowyne
Ik ben nu 13,5 jaar samen met mijn vriend en we hebben met 12,5 jaar besloten om voor een gezinnetje te gaan.. dus ook niet echt hardlopers..
Ik heb gestemd na 5 jaar. We zijn nu 8 jaar bij elkaar. Wij wouden eerst wachten totdat we financieel alles op orde hadden en een huis hadden.
We waren ruim 6 jaar samen toen we besloten om een kindje proberen te krijgen. Hubbie wilde het al veel eerder, maar ik studeerde nog en wilde dat eerst afmaken. Ook ben ik een aantal jaren jonger dan hubbie, dus voor mij was dat anders. Helaas zijn we nu alweer 4 jaar bezig met zwanger worden en dus nog geen kindje. Ik had de hoop voor mijn 30e moeder te worden, als deze ICSI lukt kan het nog net! 8)
Wy waren pas gelden 5 jaar samen, al is dat niet de reden waarom we nu pas begonnen zyn. We wilden wel eerder, maar wilden eerst alle financiën goed op orde hebben (lees: vaste uren op mn werk...)
mijn vriend en ik zijn al bijna 6,5 jaar samen. sinds valentijnsdag 2006 wonen we samen en we hebben in april dit jaar besloten dat we kinderen willen
Wij zijn in augustus 5 jaar samen en toen we ruim 3 jaar samen waren ben ik gestopt met de pil. Helaas nog steeds niet zwanger, ben nu net begonnen met onze 1e IVF poging.
Bijna 8 jaar samen... Gestopt toen we 6 jaar samen waren dus al bijna 2 jaar geleden... Inmiddels gestart met eerste ICSI!
Wij zijn nu 1,5 jaar samen. We kenden elkaar daarvoor al wel goed, want mijn vriend is vanaf zijn 7e al een hele goede vriend van mijn broer. Verder hadden we het tot december vorig jaar nog helemaal niet serieus over kinderen en toen werd ik onverwacht zwanger. Dan komen er een hoop gevoelens los en sinds die zwangerschap willen we niets liever dan kinderen. Helaas heb ik in april voor de tweede keer een miskraam gehad...
Wij zijn bijna 3,5 jaar samen, en gaan eens kijken of het wil lukken, vorige maand met de pil gestopt
Wij zijn in oktober 5 jaartjes samen en het is pas vanaf dit jaar dat we voor een kindje willen gaan. Eerst gestudeerd, dan beiden werk gevonden, nadien een woonst gezocht en nu we financieel zekerheid hebben, gaan we voor een gezinnetje, maar er is alvast geen haast bij... alles op zijn tijd.