na een jaar samen gingen wij voor een kindje, door ICSI heeft dat uiteindelijk bijna 2 jaar geduurt tot onze zoon er was.
Na drie jaar samen zijn we getrouwd in 2006 en een jaar later werd in september 2007 onze oudste dochter geboren. Januari 2010 onE tweede dochter. We zijn dit jaar 10 jaar samen, waarvan 7 jaar getrouwd.
Na 3,5 jaar gestopt met de pil, toen we bijna 4 jaar samen waren zwanger en toen we iets meer dan 4,5 jaar samen waren is S. Geboren.
Na 11 maanden samen zijn was ik zwanger. Onze omgeving was erg verbaasd en reageerde geschokt. Terwijl het toch gepland was. Nadat de grootste schrik voorbij was, was iedereen er dol blij mee!
We hadden direct al een zoon samen! Onze zoon was 8 weken toen ik hem ontmoette , zoon komt dus uit een andere relatie, maar man heeft hem altijd als zijn eigen zoon gezien. 6 jaar later kregen we er een prachtige dochter bij!
De zwangerschap van de oudste was toen mijn ex en ik 1.5jr samen waren. was niet gepland. toen mijn man en ik 4.5jr samen waren moest mijn mirena eruit en zijn we voor kinderen samen gegaan. De 3e was gelijk raak. Hoogst verbaasd omdat we er min of meer vanuit gegaan waren dat hij wellicbt verminderd vruchtbaar zou zijn (ivm zware bof en een verdwijnbal). Een half jaar later zijn we, zwanger dus, getrouwd.
Ik was 30 toen ik mijn vriend ontmoette (daarvoor nog 10 een relatie gehad met iemand anders, gelukkig geen kinderen mee gekregen) en 33 jaar toen we voor kinderen gingen. 2,5 jaar later was ik zwanger en net voor mijn 40ste is nummer 2 geboren.
Na krap aan net 4 maanden, niet gepland. Moet eerlijk bekennen dat de omgeving vreemd genoeg allemaal erg enthousiast reageerde. Zowel onze ouders, familie als onze vrienden en kennissen. Bij onszelf heeft het een tijdje geduurd voor wij zelf aan het idee gewend waren.
Begonnen aan kinderen toen we 7,5 jaar samen waren (half jaar getrouwd).. Nu eind juni wordt als het goed is ons 1e kindje geboren, dan zijn we bijna 10 jaar samen